Блогърите и Avene

Преди известно време имах удоволствието да присъствам на парти-среща на beauty & lifestyle блогъри, организирана от Avene.
Събитието беше повече от чудесно, донесе много приятни емоции на всички присъстващи. В края му ни бяха любезно предоставени малки подаръчета, на които да се насладим. Това бяха термална вода Eau Thermale и слънцезащитен крем Reflexe - каква по-добра комбинация от това за предстоящите летни жеги. Е, за съжаление, лятото все още не е настъпило с пълния си блясък и дъждът често ми помрачава настроението, но успях да тествам и двата продукта и останах очарована.

За тези, които не са запознати добре с марката, могат да посетят сайта им или facebook страница. Там винаги има публикувана актуална информация относно новини и събития.


  • Термалната вода
Термалният извор е обявен за обект от обществен интерес още през далечната 1874г.
Има уникален състав
Има успокояващ и антииритативен ефект
Грижи се дори за най-чувствителната и нетолерантна кожа

Ако сте любопитковци и искате да разберете още, цъкнете тук и прочетете пълната история. :)

Предлага се в малка и в голяма разфасовка. Малката е много удобна и се побира безпроблемно в чантата, а голямата може да се ползва от цялото семейство.

По принцип моята кожа е проблемна. Имам зачервявания по бузите, много лесно ми се получават петна, излизат ми пъпчици и съм изключително капризна към козметиката, която използвам. Водата на Авен се справи безпроблемно и ми стана любима! Освежава и хидратира кожата ми мигновено, без да се усеща какъвто и да било дискомфорт, а след продължително ползване (над 1 месец), забелязах, че зачервяванията по кожата ми изчезват.
След уморителен ден в офиса, прекаран във въвеждане на данни, очите ми са зачервени и подпухнали, но термалната вода отново ми идва на помощ. Просто напръсквам на памучно тампонче и оставям върху очите да действа за около десетина минути.

Не, забравяйте, че когато използвате термалната вода, е препоръчително да е от 15 см разстояние и след като оставите за около минута върху кожата си, да попиете нежно със салфетка. И не разклащайте флакона преди употреба!

Пробвах я и върху краката си, освен върху лицето. Цял ден ходих по работа из града, в жегата, краката ми накрая на деня бяха в окаяно състояние - изпръхнали, подути и крайно дехидратирани. Просто ги напръсках обилно с термалната вода и мигновено усетих облекчение. :)

Действа! Сега не се разделям с нея и винаги я нося със себе си. Тя е моят спасител в напрегнатото ежедневие.




  • Слънцезащитната емулсия SPF 50+
Както се вижда от фактора, има много висока защита за чувствителна кожа. Без парабени. 100% фотостабилна. 
Може да се употребява по всяко време и на всяко място, в зависимост от нуждите. 
Аз я пробвах, когато правих 8-часов преход в планината. Премина този тежък тест. :) Моята кожа е много бяла и задължително изгарям. Преди години пренебрегвах слънцезащитните продукти, но с времето осъзнах, че не трябва да си играя така със слънцето, защото то е много коварно. А и всяка една жена иска след години да има възможно най-малко бръчки, така че - мили момичета, задължително се мажете със слънцезащитни продукти, независимо дали сте в града, на планина или пък на море. 
Има много приятен аромат, нежен и ненатрапващ се, като консистенцията също е много лека. Нанася се лесно и е истинско удоволствие.
Ето как стои неразнесен продуктът. 

А опаковката е най-иновативното нещо, което съм виждала досега. 
Побира се безпроблемно дори и в джоба на късите ми джинси! ;)
Флаконът е много удобен и мъничък - просто няма причина  да не бъде взет в дамската чанта. Не заема никакво място и това много ми харесва. Винаги са ми били досадни големите тубички с плажно мляко, толкова е затормозяващо човек да ги "мъкне" със себе си. 
Е, край, намери се решение на проблема ми. 




С тези два продукта лятото ми ще бъде много по-спокойно. Само да изгрее слънцето и отново ще хукна по планините, нямам търпение.

Грижете се за кожата си и не я пренебрегвайте дори и в мрачни дни като този!

Ако следвате няколко прости правила при излагане на слънце, вашата кожа ще ви бъде много благодарна:


  • Избягвайте излагането на слънце между 12 и 16 ч.
  • Нанасяйте слънцезащитния продукт преди излагане на слънце
  • Нанасяйте често слънцезащитния продукт, за да запазите нивото на защита, особено при потене, плуване и избърсване
  • Употребата на слънцезащитни продукти не трябва да бъде повод за продължително излагане на слънце
  • Използвайте защитно облекло (шапка, очила, тениска)
  • Бебета и малки деца не трябва да се излагат на директна слънчева светлина




0 коментара:

Публикуване на коментар