Слънчев патрул

Bioderma имат нова игра с награди.

Ползвала съм някои от продуктите им и съм много доволна. Засега не съм имала честта да изпробвам техен слънцезащитен продукт, но се надявам да спечеля от играта им. :)) 




Освен това стартират и акция "Слънчев патрул", по време на която обучени екипи ще минат през няколко града и ще дадат ценни съвети за грижа за кожата. Аз обожавам разходките в парка, така че с удоволствие ще се консултирам с някой от екипите.

Ето къде и кога можете да ги откриете в София. За останалите градове - посетете страницата им.

А аз вече участвах в играта им и може да се каже, че съм сертифициран слънчев патрул. ;)
Ако не друго, то със сигурност вече официално знам как да мажа нослето си на плажа и да се усмихвам слънчево. :))



0 коментара:

Публикуване на коментар