Крем с арника от BOTANICUS

Скоро прочетох  тук за нещата на Botanicus и се сетих, че и аз имам техни неща и съм доволна.
Ползвала съм душ-геловете и почти привършвам крема с арника, за когото ще пиша днес.

Едва преди 3-4 месеца научих за тази марка козметика, когато ми подариха душ гел и крема с арника в уникално красива дървена кутия.


Оказва се, че Botanicus е фирма, която се стреми да постигне хармония между екологично чистото производство на суровини, натуралната козметика и продажбата им в собствени магазини. Растенията се отглеждат в био-градини и не се използват торове, химически спрейове и стимулатори.
В натуралната козметика на Botanicus се съдържат растителни материали във възможно най-голяма степен.
Повече за фирмата, историята й и продуктите, който предлага, можете да научите на техния сайт.

Кремът с арника за интензивна грижа е страхотен. Аз съм от онзи тип хора, на които много лесно им излизат натъртвания и синини и много трудно минават. Имам повърхностни капиляри и тънка кожа и дори при най-лекото почукване някъде, се натъртвам. Доста неприятно.


Арниката е много ценно средство за външно третиране на контузии и навяхвания, мощен антиоксидант - предпазва от преждевременно стареене и стимулира биосинтеза.


От снимката си личи колко много съм го ползвала. :)) Попива много бързо и оставя кожата мека. Съдържа розова вода и бадемово масло. А също и следните съставки:


Аз нанасям върху натъртеното с лек масаж. Усещам облекчаване и успокояване на кожата веднага след намазването. След няколко дни обикновено натъртването изчезва. :)


Консистенцията е лека и лесно се разнася по кожата. Ето как стои на ръката ми. 


Научих, че имат магазин и в Младост - в ХИТ. Което е много хубаво :)


Препоръчвам ви да изпробвате някой от продуктите им, има огромно изобилие за всеки тип кожа и настроение. А персоналът винаги е много мил и дава ценни насоки. :)


0 коментара:

Публикуване на коментар