DELAROM - ексфолираща маска за лице с розова глина

Маската на Delarom беше представена в кутията на Pinks.bg



Бях малко скептично настроена, защото напоследък всякакви маски ми се отразяват зле на лицето. Или се зачервява, или ми щипе, или пък опъва кожата.. Просто ми беше писнало и накрая спрях всякакви маски, от време на време ползвах една ексфолираща на Орифлейм, която не дразнеше толкова.



Все пак, бях супер любопитна как би ми се отразила ексфолиращата маска на Delarom.
Пише, че се използва като балансираща маска или като ексфолираща маска и прави кожата мека, почистена и блестяща.



Четох мнения в различни блогове и повечето от тези, които са я тествали, смятат че е ок, но не е нещо чак толкова добро, че да си заслужава 69-те лева. Е, аз пък мисля, че ги заслужава. На моята кожа се отрази толкова добре, че не можех да повярвам на очите си. За първи път използвах маска за лице с такова удоволствие и наслада, радвайки се да усещам и виждам резултата пред себе си веднага. Тази маска ми пасна идеално - след това кожата ми беше страшно мека, озарена и чиста. Бих ги дала тези пари, стига да ги имам.

Съставът на маската е следният:

  • почистваща розова глина
  • ексфолираща пудра от личи
  • тонизиращ екстракт от ацерола
  • хидратиращ екстракт от лечебна ружа
  • екстракт от роза против стареене
  • омекотяващо масло от шеа
Страхотна е! 

Бих искала да пробвам и коригиращият крем против зачервявания с екстракт от водна лилия, който видях в каталога им. Надявам се някой ден (скоро) да си го купя или поне тествам. :D 


Сайтът на марката е много подробен и приятен за ползване.



4 коментара:

  1. И аз много харесах маската и тъй като досега не съм пробвала нищо на марката ме гризе любопитството, но пусти финанси.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, тагнах те виж тук: http://stanislava-natural-beauty.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

    ОтговорИзтриване
  3. Izglejda dobre ot review-to,no naistina e malko skupa. :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Да, за съжаление цената наистина е висока :(

    ОтговорИзтриване