GUERLAIN Orchidée Impériale Eye & Lip Cream

Попадна ми едно тестерче на Guerlain и с удоволствие го пробвах, въпреки че имам съвсем леки бръчици около очите. По-скоро исках да видя как ще ми се отрази на цялостния вид на очите, защото моите обикновено са подпухнали и почти нищо не ги спасява.

Козметиката на Guerlain е страхотна, винаги тайно съм въздишала по техни продукти с блясък в очите и лека завист, че не мога да си ги позволя. Класа, какво друго да кажа. :))

В тази серия са съчетани научната и технологичната иновация, в търсене на най-оптималната грижа за кожата. 12 години проучвания, 8 патента, 10 научни публикации, 2 тези - звучи достатъчно сериозно и обещаващо. И то е такова.



Кремът е много хубав. След краткотрайно ползване, главно вечер преди сън:
  • Веднага се усети хидратацията, а заедно с това тенът "светна". 
  • Намали фините ми бръчици и торбичките под очите. 
  • Очерта околоочния контур
  • Освежи и озари вида на кожата ми. 
Бих го препоръчала на всеки. 170$ за 15 ml не са ми по джоба, за съжаление. 


Все пак, ако някой има възможността да се поглези с този лукс, тук забелязах, че се продава travel set с много готина козметична чантичка. 



0 коментара:

Публикуване на коментар