MIXA - Оптимално толерантно почистващо мляко

Френската марка Mixa е част от голямото семейство на L'Oreal и вече може да бъде закупена и в България.


Признавам, че се заинтригувах, когато видях първото прессъобщение, носещо новината. Не бях чувала нищо за Mixa, но това, че е насочена към нежната и чувствителна (включително и бебешка) кожа, ме мотивира да купя техен продукт.

Изненадах се от няколко неща:

  1. От това, че марката има дълга история, започваща още през 1924г. 
  2. От това колко евтина е козметиката им, напълно достъпна за обикновения потребител
  3. От качеството
Винаги, когато купувам нещо ново като продукт, си имам едно на ум. Понякога съм много разочарована, ако съм завишила очакванията си. Така че предпочитам да подхождам скептично и поставям нещата под въпрос, докато не се убедя. Като цяло се водя от максимата "Око да види, ръка да пипне." :)) 

Първоначално мислех да купя мицеларната им вода, но после размислих.



Реших да тествам оптималното толерантно почистващо мляко, защото:
- кожата ми е чувствителна
- от години не съм ползвала почистващи млека
- скоро ми привършва измиващия гел на Виши

Наистина, от години не съм сваляла грима си с мляко. Свикнах с почистващи гелове, мокри кърпички в краен случай.. и зарязах млеката. А това е грешно, защото мисля, че от толкова миене, кожата ми съвсем се затормозява. Та, нека й дам известно време почивка. 

Първото нещо, което направих след като купих почистващото мляко, беше да сложа малко от него върху ръката си, за да видя каква е консистенцията му, разнася ли се добре, попива ли бързо, как мирише. Останах очарована!



Има аромат на рози, който се усещаше часове след това, но съвсем леко и много ествествено, без да дразни кожата по какъвто и да било начин.
Разнася се много лесно и попива почти веднага, оставя кожата страшно мека, почти като бебешка. 

Много бях доволна и нямах търпение да дойде време за махане на грима в края на деня. :D

Само с 2 изпомпвания успях да махна всичкия си грим, лесно, без търкане и натискане. А се бях "наклепала" хубаво - с фон дьо тен и пудра, стояли цял ден върху мен. 

Кожата ми се почувства много добре след това. Не беше опъната или зачервена, както често се случва след дегримиране. Винаги след като махна грима бързам да сложа успокояващ крем (хаха, обикновено Бочко), за да туширам червенината и да успокоя кожата. В този случай нямах нужда. (Въпреки че по-късно пак сложих Бочко, защото вече ми е станало навик). 

Крайно мнение след 3 дни ползване: много доволна! Надявам се след седмица-две кожата ми да се чувства още по-добре. :))

Плюсове:
  • Хипоалергенен продукт
  • Без оцветители
  • Без алкохол
  • С екстракт от роза
Минуси:
  • Има паребени (видях един, изброен в описанието)
  • Mixa нямат сайт или фейсбук страница на български

Решила съм по-натам да купя и крема против зачервявания, но засега имам предостатъчно кремове за лице, които да ползвам.

Много съм любопитна. Може би това ще се окаже евтината алтернатива на качествената козметика, която ми действа добре. Понякога ми идват в повече 30 или 40 лева за кремче от 30-40 мл. и съм сигурна, че много хора са така, особено по време на криза. Всеки би могъл да отдели ~ 15 лева обаче. Харесва ми, че цената тук не е за сметка на качеството. И силно се надявам да станем дългогодишни приятели с Mixa. :)


ПС.: Mixa могат да бъдат намерени в ДМ и Лили (поне аз там ги забелязах) :))


edit: Повече информация за марката има тук http://newpromo.net/mixa/ 





5 коментара:

  1. Love looking at different product available worldwide. lovely blog new follower

    Carrieanne x

    http://beautiesunlocked.blogspot.co.uk

    ОтговорИзтриване
  2. Super! Ne bqh chuvala do sega za tozi produkt, beshe mi interesno da procheta :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересен пост, аз също не съм ползвала тази марка, но определено ще пробвам накой от продуктите :)
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. а аз се обринах от това мляко::((

    ОтговорИзтриване
  5. Аз снощи си купих млякото, и за мое учудване се разнесе леко, попи добре и с две изпомпвания си почистих лицето. Кожата после ми стана една сияйна и мека :), нямаше зачервено. Другия продукт на които заложих е http://newpromo.net/mixa/ и ще видя как ще се държи кожата с него.

    ОтговорИзтриване