PETER THOMAS ROTH Mega-Rich Shampoo

Това е шампоан, който ми попадна в травъл размер и ми стигна за 3 измивания на косата.

Изключително доволна съм от него, усеща се, че действа веднага след измиването. Има много приятен аромат, разпенва се добре и действа отлично на косата ми, без да усещам пресушаване на краищата или пък някакво заплитане. Оставя я гладка и подхранена.



Съдържа:

(Water) Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Dea, Polyquaternium-10, Sodium Chloride, Glycerin, (Fragrance) Parfum, Ascorbic Acid, Biotin, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Propylparaben, Tetrasodium Edta, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Yellow 5 (CI 19140), Yellow 6 (CI 15985)

  • Единственият минус за мен е, че съдържа парабени. :( 
  • Шампоанът е богат на биотин B-7, витамин С, Е и про витамин B5

Благодарение на тази формула косата е чиста, здрава, хидратирана и добре изглеждаща.





0 коментара:

Публикуване на коментар