Pinks Beauty Box

Снощи се зарадвах много, когато видях, че един от любимите ми женски портали, пуска в продажба beauty box!

Pinks Beauty Box


След фиаското на PrettyBox, от която останаха масово недоволни много хора, мисля, че това е светлинка в тунела. Дава надежда на всички нас, които обичаме да изпробваме продукти и да тръпнем в очакване. Обичам изненадите! Нямам търпение да получа своята кутия.

Понеже съм една от първите поръчали, ще получа червило в цял размер, но пак се вълнувам, защото не знам какъв цвят ще е. :))
Хареса ми и че при потвърждаване на поръчката ме помолиха да попълня свой профил, в който се отбелязва с каква коса съм, каква козметика използвам, както и какви неща бих очаквала от самата кутия. Това показва една заинтересованост към клиента и ме накара да се почувствам специална. Мисля, че така трябва да се подхожда винаги! Браво на екипа за начинанието, дано ни изненадат приятно. :)

Освен това цената е много ниска. Ако и вие обичате изненадите, пробвайте. Усещането е много хубаво. :D

2 коментара:

  1. I az sum mnogo entusiazirana ot ideqta,no kutiite sa izcherpani za tozi mesec :(
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Да, за съжаление, явно не бяха подготвени за такъв наплив от желаещи да поръчат. :( Смятам, че за юли ще са вече наясно и няма да има такива неприятни ситуации.

    ОтговорИзтриване