Моята Pinks Beauty Box

Преди няколко часа получих своята beauty box от Pinks.bg. :)

Развълнувах се, когато куриерът позвъни, за да каже, че до няколко минути ще е на адреса.
Нямах търпение да я отворя.
Дори не се сетих да снимам, разопаковайки я, а разместих всичко в нея и чак тогава реших, че трябва да направя и малко снимков материал за блога. :))

Като цяло съм доволна от кутията. Можеше и малко по-добре. Фактът, че имам пълен размер червило ме успокоява, но ако бяха само мострички сигурно щях да се почувствам малко излъгана. Кутията е супер - пълна е с висок клас продукти и определено може да развие потенциала си през следващите месеци. Надявам се в следващите кутии да има поне някой делукс размер или нещо подобно, а не само мостри. Все пак, положени са старание и внимание и това си личи.
Червилото може би ми идва малко тъмно, още не мога да преценя, защото не съм го тествала как стои, но ще му намеря приложение. На останалите продукти също. Определено бих поръчала отново.










Супер сладурските продукти от Bioderma 
Мицеларната вода се канех да си я купя, така че съм много доволна, че ще мога да я тествам преди това как ще се отрази на чувствителната ми кожа. 
С удоволствие ще опитам маската, имам нужда от нещо такова. През последните седмици съм спряла всякакви маски, защото розацеята ми се беше обострила и много внимавам какви неща слагам върху лицето си. Дано ми се отрази добре този продукт.

При следващо миене на косата задължително ще изпробвам. Днес получих и шампоана си от The Body Shop, точно на време да започна подхранващата терапия за косата ми, която от дълги години третирам и бях позанемарила.

"Валентина" е една чудесна изненада, защото още от пускането му на пазара, си мечтая да имам парфюма. Много траен и приятен аромат, влюбена съм в него.

А бонбонките бяха страшно вкусни! ;) Сладък и ароматен завършек на кутията.

Винаги съм твърдяла, че в малките неща е истината. Благодаря на екипа, погрижил се да направи деня ни малко по-вълнуващ и сладък. :))


0 коментара:

Публикуване на коментар