Шампоан Rainforest Balance на The Body Shop

Вчера получих новия си шампоан Rainforest Balance от MyBodyShop Bulgaria, вносител на продуктите на The Body Shop.


Първо, искам да благодаря за бързата и любезна комуникация! Беше цяло удоволствие.

Второ, получих го много-много бързо.

Бях объркала разфасовката, която искам и безпроблемно ми беше подменена с желаната от мен. Накрая дори разполагах с номера на товарителницата и можех да следя по всяко време къде се намира поръчката ми. Доста удобно и приятно - хаха, особено като видиш, че вече е пристигнала в избрания офис :))

Заедно с шампоана получих и 3 тестерчета - 2 на скрабове за тяло (Moringa Body Scrub и Shea Body Scrub) и Chocomania Body Butter.



Веднага се намазах с body butter-a, ухае толкова вкусно! Наистина ти се иска да го изядеш. Хидратира мигновено и оставя сладкия си аромат часове наред. Всичко това е много хубаво, но май съм алергична към някоя от 13-те му съставки, защото получих сърбеж по кожата, лек и без зачервявания, но това ме навежда към мисълта, че някоя от съставките просто не ми понася. :( Доста жалко, защото кожата ми беше гладка като кадифе. Нищо - дано сработим с някое от другите масла на компанията. :)

Скрабовете още не съм ги тествала, но и те имат много примамващ аромат.



Шампоанът го избрах поради няколко причини.

  • Имам мазна коса, която се налага да мия всеки ден или през ден
  • Това я е изтощило ужасно много и постоянно я подхранвам по всевъзможни начини, за да закрепя положението
  • Исках да си купя шампоан без парабени и сулфати
В описанието си, шампоанът обещава да премахне прекаленото омазняване на косата и да я направи чиста и свежа през целия ден. Четох доста противоречиви мнения по чуждите блогове - на някои им действа отлично и наистина контролира омазняването, но при други идва прекалено изслушаващо на скалпа и най-вече на краищата на косата. 





Rainforest Balance НЕ съдържа силикон, сулфати, парабени и оцветители.



Съдържа олио от pracaxi, коприва, водорасли, Community Trade захар и алое вера. 





Аз не усетих никакви проблеми при използването му, надявам се и занапред да ми се отразява по този начин. Косата ми веднага изскърца от чистота, а след като изсъхна, стана много мекичка.  Харесва ми много това, че е прозрачен на цвят и доста течен - дава допълнително усещане за чистота. Не се разпенва много, но това е типично за шампоаните без сулфати. 



А ароматът е като на джунгла след дъжд. :)))





0 коментара:

Публикуване на коментар