VICHY Dermablend

Това е любимият ми фон дьо тен. Използвам го всекидневно и не мога да му се наситя. Dermablend беше любов от пръв поглед.



Имам светла кожа, склонна към зачервявания и пъпчици, всеки един спукан капиляр се вижда от километри, а всяка пъпка се вревръща в червен ужас за мен. Като сложим и моята суетност, става опасно.



Преди да срещна Vichy Dermablend, прекарвах около половин час в гримиране и създаване на перфектната визия преди излизане. Мажех се много усърдно, ядосвайки се на упоритите ми червени бузи или пък някоя изпъкнала пъпчица, която не желае да се скрие под фон дьо тена. Прибягвах до кректори и пудри.

Цялата тази мъка приключи още в момента, в който сложих Dermablend. Вече са ми нужни около 10 минути за гримиране, не слагам коректор и пудрата често я пропускам.
Изключително пестелив продукт, карам над два месеца с тубичка от 30 ml, а тя е едва наполовина празна.
Нанася се много лесно и не стои като маска.
Издържа дълго и има висок слънцезащитен фактор SPF 35, който е от огромно значение за мен.



  • Дермабленд е създаден от лекар-дерматолог и е препоръчван и използван от много гримьори и дерматолози.
  • Може да се използва дори след козметични интервенции, когато неминуемо се появява зачервяване и то без да дразни кожата. 
  • Подходящ е за хора с по-леки до тежки несъвършенства.
  • Не съдържа парабени, некомедонен е и е много подходящ за чувствителна кожа. 
  • Флуидната му текстура позволява много лесно разнасяне - само с няколко движения, а покритието издържа 16 часа. 
  • Прикрива отлично спукани капиляри и тъмни кръгове под очите
  • Съвместим е с всички видове кожа и хидратира в продължение на 24 часа. 
Ето и едно видео, в което се използва Dermablend за прикриване на акне. 


Друго видео, което ме впечатлява е това 

В него обаче е използвана козметика за покриване на белези по тялото. Несъмнено една много успешна и въздействаща реклама на продукта. 

Ето и как стои на ръката ми. Точно, където е фон дьо тенът, имам пригментно петно от изгаряне. Кожата червенее и дори има леко лилав оттенък. Не е нищо фрапиращо, но го сложих на този участък от кожата си, за да ви покажа колко добре се слива с тена след като се разнесе. 



                        Моментална разлика и то без да се престаравам в разнасянето.


А това е упътване как да го нанасяте по най-правилния начин върху лицето си. Започвате от вътрешната част на лицето посока навън. За удобство и още по-добър разултат можете да използвате и четка. Аз се справям отлично и само с ръце. Въпрос на избор. 




Това е един един продукт, който е много полезен за всички, които искат да прикрият някакво несъвършенство, без да се налага да се наслагват много продукти върху кожата, оставяйки я да диша. Без опъване, без разтичане, без усещане за маска. 

Това е моят продукт. Много се радвам, че го открих. Знам, че той ще бъде мой дългогодишен спътник, каращ ме да се чувствам комфортно в кожата си. 

Благодаря на Vichy Bulgaria за предоставената възможност да присъствам на премиерата на Idealia BB Cream в края на март месец, на която успях да се запозная с двата продукта и да ги тествам. 

Очаквайте скоро отзив и за  Idealia BB Cream, от който също съм много доволна. 

4 коментара:

  1. Супер :)
    И аз бях на прекрасната премиера, но не можах да го тествам, защото ми се падна тъмен цвят 35.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много жалко. :( На мен и 25 ми идва малко тъмен, но сега лятото нямам проблем.

      Изтриване
  2. Гери, а каква е цената на този фдт? Как стои на смесена кожа, наистина ли издържа толкова дълго

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Към 34 лв. май. :) Доооста дълго издържа, (не са чак 16 часа, ама със сигурност 8+) - моята е смесена и много добре й се отразява. Преди все не попадах на хубав фдт и лъсвах като тиган още на 3-4 час. :/ Другият огромен плюс е, че е АДСКИ икономичен.
      Но мини през някоя от по-големите аптеки и си поискай тестерче да видиш дали ще ти пасне на кожата. Май в "Ремедиум" не се стискат толкова и дават тестери :)))

      Изтриване