Wet n Wild

Wet n Wild е американска фирма за декоративна козметика, която се открива и у нас, но малко по-трудно. Благодарение на Интерфарм ООД имах възможността да тествам част от продуктите.

Wet n Wild е насочена преди всичко към млади момичета и жени, които държат на качествените продукти, но и на добрата цена.



Аз пробвах 4 продукта:

  • Компактна пудра Natural Blend
  • Сенки за очи в 6 цвята Coloricon 
  • Спирала Mega Protein
  • Палитра коректори CoverAll



Пудрата е без парабени, обогатена с натурални съставки, витамини и минерали, за да подхрани кожата. Има и леки отразяващи пигменти, които заличават несъвършенствата и осигуряват равен тон на лицето. Харесва ми, че опаковката е картонена с магнитче, а вътре има огледалце и тампонче за нанасяне. Удобна е, а и изглежда доста еко. :) Пудрата стои много естествено върху кожата, има лек аромат, който не дразни и матира добре. 



Сенките за очи комбинират 6 модерни цветове - 3 матови и 3 блестящи, подходящи както за ежедневен грим, така и за вечерен. Има 2 апликатора, с които се нанасят лесно. Много меки и нежни, не се събират в сгъвката на окото. 



Спиралата подхранва със соеви и пшенични протеини и масло от асаи за по-здрави и плътни мигли. Стои много естествено, без да слепва миглите. Има лек мокър ефект, който допълнително допринася за това. 



Палитрата с коректори съдържа 4 кремообразни коректора, с които лесно могат да се коригират зачервявания, сенки под очите, петънца. Могат да се смесват до постигане на желания ефект. Съдържа натурални съставки като жожоба, алое вера и лайка. 
Палитрата включва светло бежово, зелено - коригиращо червенината, светло розов - за изсветляване на петната и бяло - изсветлява с лек блясък. Могат да се нанасят под или над грима. 

Доволна съм от продуктите и бих си купила. Особено пудрата! :) Това е фейсбук страницата им, там можете да видите и къде се продават техни неща. 




Като за завършек, ето и снимка на окото ми, гримирано със спиралата и най-светлият матов нюанс сенки. Най-светлото се слива с кожата ми и стои супер естествено. 



1 коментара:

  1. Лично аз, не харесах сенките,имам същата палитра и не съм доволна. Обмислям варианта да си купя 8 цветовата палитра в по наситени цветове :)) цената им наистина е приемлива

    ОтговорИзтриване