BALEA - Освежаващ лосион за крака с лимонена трева и мента

Жегата отново настъпва с пълна сила. Определено я предпочитам пред дъжда, но и тя си има своите минуси.

В края на деня краката ми са изморени и имат нужда от прохлада. А няма нищо по-хубаво от усещането за свежест. Тялото го пренебрегвам откъм хидратиране и затова си взех гела за под душ на Нивеа, но няма ден, в който да не намажа ходилата си с някакъв крем. Обичам си крачетата и гледам да се грижа да са меки и доволни. :D

Онзи ден си купих освежаващия лосион с лимонена трева и мента на Balea. Това е първият ми опит с него. Като цяло е ОК, охлажда, освежава и ароматизира много приятно, но нищо повече. Ако някой търси хидратация, подхранване или пък заглаждане на грубата кожа, май това не е най-подходящият продукт. 

Наистина мирише на лимонена трева и мента и това много ми харесва. Ароматът е много траен - това също е плюс. Освежаването го има, но не е нещо невероятно. Разбира се, за ниската си цена не мога да очаквам и нещо повече. Справя се отлично за ценовата си категория. :)





Това е съдържанието на продукта:

Скоро ще си взема и някой от другите кремове за крака на Balea, за да видя как са. Набелязала съм и ето този крем от The Body Shop. Чела съм доста добри отзиви и май най-накрая ще го пробвам. 





А вие, момичета имате ли свои любими продукти за крака? Ще се радвам да споделите идеи и ритуали за глезене в горещите летни месеци, когато носенето на сандали и отворени обувки се отразява зле на ходилата. :)


1 коментара:

  1. Аз миналата година ползвах крема на Biotrade Keratolin foot. Уникален е, наистина останах с много добри впечатления от него. Правеше стъпалата изключително меки. Зимата дори го използвах за ръцете си, понеже се напуква и изсушава страшно много, и на следващия ден кожата ми беше като бебешка :) Тази година бях забравила за него, но сега като ми напомни, ще взема да си го купя пак.

    Ивс :)

    ОтговорИзтриване