BODYLINE - 3 продукта за лице

Bodyline е английска фирма за производство на натурална, ръчно правена козметика в малки и свежи партиди. За изработката на продуктите се използват плодове, цветя, зеленчуци, билки, подправки и етерични масла.

Ако искате да научите нещо повече за фирмата и продуктите, които предлага, можете да изгледате следното видео или да посетите сайта им.

От Bodyline Bulgaria бяха така любезни да ми предоставят мостри на 3 от продуктите им за грижа за лицето.

Това са:

  1. Lemon and Oatmeal Facial Lather - дълбокопочистващ скраб
  2. Orange Sage and Fennel Face Mask - маска за ежеседмично почистване
  3. Strawberry and Ginger Rich Cream Moisturiser  - овлажнител 

  • Дълбокопочистващият скраб отстранява черните точки и лющещата се кожа. Съдържащият се в него лимонов сок претотвратява усещането за опъната кожа. 




Скрабът е хубав, измива добре и наистина няма усещане на опъване на кожата, не получих зачервявания, но има за мен един минус - лимоновият аромат ми идва доста силен. Предпочитам по-загатнати аромати. Има и мънички късчета лимон, които допринасят за усещането за домашно направен скраб. 
  • Маската за лице съдържа портокали и цитрусов сок за премахване на излишното омазняване. Градинският чай почиства, охлажда и е с противовъзпалително действие, а копърът играе ролята на антисептик. 




С маската за лице не се разбрахме така добре, както със скраба и овлажнителя, за съжаление. На чувствителната ми кожа още на 3-5 мин. усетих неприятно парене и зачервяване, затова измих.  Кожата ми беше зачервена дори на места, където не бях сложила от продукта. Предполагам, че просто не съм улучила подходящата маска за мен или отново правя някаква алергична реакция (Напоследък взе да се случва често, преди години не съм имала такива проблеми :( ) 
Но иначе консистенцията й е приятна, маже се лесно, изсъхва бързо и се отмива без особено голям проблем. 
  • Овлажнителят съдържа ягоди, липов сок и корени на джинджифил за тонизиране и хидратиране на кожата. 





Овлажнителят е страхотен. Много нежен като консистенция, с приятен аромат, малки частички в него, които деликатно масажират кожата, докато го нанасям. Почувствах се добре от него. Идеален е за нощен крем според мен, защото подхранва много хубаво. 


  • Плюсът на 3-те продукта е, че са от натурални съставки и ръчно направени с много внимание и любов (разбира се и под строг контрол на качеството). 
  • Минусът е, че всички те съдържат парабени. Но, както и преди съм казвала, не е възможно да избегнем всичко вредно. 

Можете да посетите магазините на Bodyline на бул. "Патриарх Евтимий" 86, където чудесната консултантка ще ви помогне и ще ви предложи подходящите продукти за вас. Имах удоволствието да се запозная с нея, но за съжаление имаше огромен наплив от клиенти, когато отидох и оставих жената да си върши работата. :))) 

Другият магазин е на бул. "Александър Малинов" 75 в ХИТ. 

Продуктите много ми харесаха, особено много крема и бих си купила. Сапуните също ми се видяха много интересни, както и бомбичките за вана, така че ще ги имам предвид при следващо минаване през магазина. Няма нищо по-хубаво от това човек да поглези сетивата си с натурални съставки. :)

3 коментара:

  1. Звучи чудесно. Ще намина през магазина да разгледам :) Благодаря за информацията.

    ОтговорИзтриване
  2. Хмм, нещо ново! :) А ценово как са? Ако сравним, например, с Lush?

    ОтговорИзтриване
  3. Отворих сайта, резглеждам цените в момента, така че недей да търсиш!

    ОтговорИзтриване