ESSENCE - Me and My Ice Cream shimmer pearls

Сдобих  се с прекрасните перли за лице на Essence от лимитираната колекция Me & My ice cream.
Успях да ги поръчам онлайн от един сайт, вече са изчерпали бройките, ако се чудите дали все още ги има. :(  Не знам как се вредих, честно казано. Бях се уговорила да ми ги оставят в едно магазинче в квартала и вчера най-голямата буря ме настигна по средата на пътя - да не ви казвам колко мокра и ядосана бях. В крайна сметка зарязах ходенето до магазина, защото реших, че след 1 час висене под някаква тъпа козирка, вир вода мокра, е по-добре да се прибера и изсуша и едните гримове, мамка-му, не си заслужават. :)))
Днес от втория опит, успях да ги взема и не мога да им се нарадвам цял следобед. Толкова сладоледено-бонбонести са!
Миришат на нещо сладко, хаха. :))

На пръв поглед няма брашнян ефект и блясъка, който придават е много лек и приятен.

Ето и малко снимки






Перлите ми носят много лятно настроение, цветно и зареждащо. :))) Надявам се скоро да ги заредят и по магазините, за да могат всички желаещи да си ги вземат.

4 коментара:

  1. Страхотни са, дано успея да се доредя :) Със здраве и удоволствие да си ги ползваш! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. :) Дано успееш, много е тъпо, че не се знае кога точно ще заредят колекцията по магазините, както и това, че в онзи онлайн магазин явно е имало супер малко бройки, щом се изчерпаха за 1 ден. :((

      Изтриване
  2. Ще проверявам редовно и дано я хвана :))

    ОтговорИзтриване
  3. Искааам ги! <3 Толкова са сладурски! :)
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване