NIVEA - Мляко за тяло за под душа

Продуктът, от който съм доволна тази седмица, е млякото за тяло за под душа на Nivea. Още преди няколко седмици го видях по магазините, но се чудех дали да го взема. В крайна сметка, любопитството ми надделя и реших да видя как е.



Една от причините да предпочета този продукт е, че съм страшно мързелива. Смешно е, но наистина не ми се занимава да се мажа с лосиони. :)) Кожата на тялото ми е нормална и обикновено не усещам дискомфорт или дехидратиране, въпреки че съм сигурна, че има нужда. 

Млякото за тяло за под душа ми се вижда идеалното решение за мързеливковци като мен и хора със забързано ежедневие, които нямат много време. 

Купих синия вариант на млякото - предназначен е за суха кожа, но реших, че ще овлажнява по-добре и затова го избрах него. 
Ароматът му е типичният за Nivea - няма как да го сбъркате. :) Винаги ми навява за детството и носи много приятни спомени. 
Опаковката е удобна и даже доста симпатична - определено ми се нрави дизайнът, въпреки че не смятам, че това е особено голямо значение. 
Самото мляко е с негъста консистенция, точно като на мляко за тяло. 
А усещането, което носи.. ммм.. магическо. 



Използването на млякото за тяло за под душа е елементарно:
- Измивате се, както обикновено
- Намазвате се с млякото за тяло
- Изчаквате буквално само няколко секунди
- Изплаквате
- Подсушавате

И се радвате на резултата! 

Веднага след изплакването се вижда колко добре е хидратирана кожата - капчиците вода се стичат на струйки и лекия немазен филм от млякото предпазва кожата и в следващите часове. 




За тези, които се интересуват от съдържанието на продукта:

Aqua, Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Stearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Parfum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Carbomer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Limonene, Linalool, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral

Признавам си, че не съм много на "ти" с вредните съставки. Но пък в крайна сметка човек не може да живее под похлупак и постоянно да внимава с какво се маже и пръска. 

Лично аз съм много доволна от млякото за тяло и определено бих пробвала и бялата версия. 




А сайтът е много забавен! www.nivea.bg/inshower 


6 коментара:

  1. Много хубво ревю! След като видях реклмата определено ми улови вниманието този продукт, но бях със смесени чувства. Това е първото ревю за него, което чета и може би след като събера още малко мнения бих го пробвала и аз :)

    Между другото, от скоро следя блогът ти, но страшно много ми харесва, така че поздравления за добрата работа! Нямам търпение да прочета и следващите ти постове! Продължавай в същия дух :)

    Поздрави
    Ивс

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! :))) Радвам се, че ти харесва тук, в моето козметично местенце, и се надявам и занапред да ме четеш. :)

      Изтриване
    2. Абсолютно задължително! :]]

      П.П. Прекрасен ник имаш! Само докато го погледн и се усмихвам! Абе изобщо супер много ме радваш, така че можеш да разчиташ на редовен читател в мое лице :D

      Изтриване
    3. Още веднъж благодаря, сега и аз се усмихвам, четейки коментара ти :))

      Изтриване
  2. Беше ми много полезно да прочета ревюто ти. Отдавна обмислях дали си струва този лосион или няма да е достатъчен за моята суха кожа. Но факт е, че и аз съм ужасно мързелива и определено ще ми бъде голямо улеснение.

    ОтговорИзтриване
  3. Много полезно ревю. Май и аз ще опитам този интересен продуkт, че също ми е доста досадно понякога мазането и съхненeто после..
    Поздрави!
    nomatterwhatbeauty.blogspot.com

    ОтговорИзтриване