Pinks Beauty Box - юли-август





Нужно ли е да казвам каквото и да е? Чудесна е!

Въпреки премеждията, които много от нас преживяха, докато я поръчаме, въпреки всички нерви и целия негативизъм, които буквално заляха създателите на кутията, въпреки многото потрошени F5, си заслужаваше!

Бях адски нервирана и дори леко разстроена, че най-вероятно няма да успея да поръчам, но ми мина след кратък разговор с Pinks, които също бяха ядосани на безумната ситуация, която беше създадена. В крайна сметка осъзнах, че е адски трудно да подготвиш нещо такова и дори и да очакваш да се случат кофти неща, не може да се предвиди всичко. Искам да благодаря на целия екип, който страшно много се старае да направи нещо красиво, да донесе малко радост и не на последно място - да се почувстваме като европейци или бели хора, които могат да се насладят на тази практика с бюти кутиите, която е достъпна по цял свят. Много от вас сигурно са бясни или пък останали с кофти впечатление от неразборията покрай поръчването, но аз се радвам, че успях на косъм да поръчам в 6 вечерта, след цял следобед мъки. Някак си сега ми е още по-сладко. :)

Кутията за юли-август съдържа следните неща:

  • Photoderm MAX 5ml
Фотозащитен крем за лице с оптимално съотношение между UVA и  UVB филтрите, за да гарантира максималната защита.
  • Photoderm Apres-soleil 100 ml
Мляко за след слънце - хидратираща и успокояваща грижа, подходяща за цялото семейство след излагане на слънце. Облекчава загряването и ускорява регенерацията на кожата.

+ готина чантичка, идеална за мокрия бански
  • Phytobaume Hydratation 12 ml
Балсам за допълнителна хидратация на косата. Съдържа 76% растителни съставки във формулата си, включващи масло от жожоба, рициново масло и екстракт от семена на ангелика за регенериране, омекотяване и тонизиране на косата. 
  • Phytokeratine 50 ml
Шампоан, предназначен за изтощена, увредена и крехка коса. Формулата му съдържа растителен кератин и растителни серамиди в комбинация с хиалуронова киселина за възстановяване на структурата, запълване на косъма и хидратация, както и екстракти от над и дива теменуга за защита.
  • Gel Douche Sensoriel 30ml
Душ-гел с три бели цветя - гардения, камелия и жасмин, подходящ за суха и дехидратирана кожа. Специално подбрани агенти неутрализират действието на калций, хлорид и сол за деликатно почистване. Не съдържа сапун, парабени и феноксиетанол

+ компактна козметична чантичка на марката
  • Revitality Cream 15 ml
Ревитализиращ крем при първи признаци на стареене, подходящ за всички типове кожа. Съдържа 100% натурални активни съставки - екстракт от циатеа и масло от шеа и макадамия.
  • Carroten BB Divine Face Cream 3 ml
Слънцезащитен BB крем за лице с фактор 25
  • Bioten Moisturizing Body lotion 6 ml
Интензивно хидратиращ лосион за тяло, предназначен за суха кожа. 
  • Lolita Lempicka Eau de Parfum 0,8 ml
  • Lolita Lempicka Eau de Toilette 0,8 ml
  • Талон с 20% отстъпка на двата представени аромата
  • B.U. in action  50 ml 
  • Книгоразделител, рекламиращ супер якия роман ;)
  • Разказ "Огнената роза" 
  • Рекламни материали

Много съм доволна! Надявам се и занапред да се включват такива хубави продукти, както и да се привличат още марки :P Мисля от тук насетне да се глезотя всеки месец с кутията на Pinks.bg, защото обжавам да тествам продукти и защото ми носи тръпка. И не на последно място, защото виждам в тази кутия един огромен потенциал, който тепърва ще се развива. 

А вие доволни ли сте от кутията? :)



9 коментара:

  1. И аз днес получих моята! Уникална е! Супер много съм щастлива че мога да изпробвам всички продукти, мисля че са направили много добра селекция :) Аз не знам дали ще поръчвам и занапред, много ми се иска, но все още не съм решила на 100% обаче си права, тръпката е страхотна, и момента в който отваряш кутията и виждаш съдържанието е незаменим :)

    Поздрави
    Ивс

    ОтговорИзтриване
  2. Пропускаш BU- jf :)Иначе и аз съм супер доволна от моята първа, че и двойна кутия. Довечера почвам с тестовете

    ОтговорИзтриване
  3. Ей, вярно съм го пропуснала него, мерси :D

    ОтговорИзтриване
  4. Супер е наистина. Аз също получих моята и точно пуснах публикацията. Единствената разлика с твоята кутия, е че при мен продукта на DELAROM e почистващ гел за лице :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз тайно се надявах да ми се падне почистващия гел, но пак съм доволна :))) На сестра ми пък е лосиона за тяло, който има страхотен аромат.

      Изтриване
  5. С портокала нали? Аз много исках него, но и аз и на това съм много доволна:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, страшен е, мацнах се малко... и просто нямам думи. Искам го!! :D :D

      Изтриване
  6. Страхотна е! :) Нямам търпение вече да пристигне и моята... :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много се радвам за кутията чак ми беше жал да я разопаковам :Д
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване