VICHY - Normaderm 6 в 1 крем

От няколко месеца използвам Normaderm 6 в 1 крема на Vichy и съм много доволна. Може да се каже, че той е една от рутините ми при ползването на козметика, заедно с почистващия гел от същата серия.



Vichy NORMADERM 6 в 1 крем е цялостна хидратираща грижа за проблемна кожа

Има цялостно действие върху:

  • Пъпки
  • Разширени пори
  • Лъщене
  • Зачервявания
  • Белези от акне
  • Неравен тен
НЕ съдържа парабени. Некомедогенен. Хипоалергенен.

Това е пантетовен продукт на Vichy за цялостно действие срещу несъвършенствата, дори и при чувствителна кожа. Тестван е под дерматологичен контрол и съдържа укрепваща и успокояваща термална вода Vichy.
Съчетава в себе си 3 активни пилигн съставки: 
  • Салицилова киселина
  • Гликолова киселина
  • LHA 
Текстурата му е немазна и нелепнеща, хидратираща 24 часа и идеална за основа за грим. 

Нанася се върху почистена и подсушена кожа, като се избягва околоочния контур!




Бяха ми излезнали пъпчици по бузите, което е нетипично по принцип при мен и реших да го взема, защото нищо не им се отразяваше добре.

В първия момент, когато го нанесох на лицето го усетих някак тежък и дори мазен, и изпаднах в тих ужас, защото ми се искаше нещо по-леко, особено сега за лятото. Но бях сгрешила! Едва след няколко секунди попи отлично в кожата, без помен от тежестта, която бях усетила. Доста се учудих и дори изненадах, страшно много ми харесва този малък факт. Отделно, че веднага се влюбих в опаковката му, която е изключително практична.
В началото го ползвах всеки ден - сутрин и вечер, но след време намалих честотата и обикновено го слагам само вечер.
Сега пъпчиците са само няколко, а зачервяванията от тях значително намаляха. В първите дни имаше видим излющващ ефект, който малко ме дразнеше, но се преживява. :) Както казват и старите хора, "трай, бабо, за хубост". Сега вече (след над 2 месеца, не забелязвам лющене, но и вече няма какво да се излющва)




Кремът попива бързо, има много хубав аромат, наистина е идеален за основа за грим и хидратира чудесно. Икономичен е, което също е плюс. Бих ли го купила отново - определено!

 Любимият ми флакон. 

Ето как стои на ръката ми.
































Съставът на крема е следният:
AQUA/WATER, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT, PHENYL TRIMETHICONE, ISONONYL ISONONANOATE, NYLON-66, PENTAERYTHRITYL TETRAETHYLHEXANOATE, ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE/AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, SODIUM HYDROXIDE, GLYCOLIC ACID, SALICYLIC ACID, CI N42090/BLUE 1, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, ISOHEXADECANE, SILICA, SODIUM POLYACRYLATE, PERLITE, POLOXAMER 338, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, ACRYLAMIDE/SODIUM, ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, POLYSORBATE 80, PARFUM/FRAGRANCE.


Това е един от малкото кремове, които оставят добри впечатления у мен и желание да купя отново. Това е моят малък воин, биещ се заедно с мен срещу несъвършенствата. Следвайки идеала за перфектната кожа! :))


5 коментара:

  1. Преди години съм го ползвала, когато беше в старата опаковка, но нямаше особен ефект при мен. Спомням си, че не ми хареса за разлика от измиващия им гел. Сега може да е по-добре с тази нова формула.
    Поздрави!
    nomatterwhatbeauty.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм със смесена кожа,но го ползвам само за Т- зоната, при нанасяне на цялото лице ме изсушава :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Аз 2-3 месеца използвах La roche posay - efaclar duo ( с него ми се изчисти лицето от черни точки и разни други гадорийки), след това смених за 2 -3 мес. La roche posay hydreane Legere ( много лек хидратиращ) и сега минах на Vichy 6 v 1 + измиващия гел, много ми харесва, бързо попива не омазнява...а по кожата ми вече почти не излизат черни точки, а за пъпки пък изобщо не се сещам :))) Най-хубавото е че и измиващият гел, и кремът не ми изсушават кожата, както правят комерсиалните продукти на Нивеа и Гарниер ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. J ,какъв тип е кожата ти,защото моята е смесена и още се колебая дали няма да ми я изсушава в зоната на бузите?

      Изтриване
  4. Иска се постоянство и търпение, за да има ефект :)))

    ОтговорИзтриване