BIOTEN - Skin moisture scrub cream

Още преди 10-тина дни бях замислила тази публикация, но заради мързел или пък нещо друго, не я направих. Забелязах, че 2-3 момичета са ме "изпреварили" и са писали вече за този продукт, и затова реших и аз да споделя своите впечатления, без да отлагам нито миг повече. :))



Купих си скраба на Bioten, защото:

  • сегашният ми е на привършване
  • исках да пробвам нещо на тази марка 
  • на разумна цена е
  • и не на последно място - НЕ съдържа парабени, оцветители и парафин

Реших, че ще е подходящ и за чувствителната ми кожа, понеже съдържа екстракт от мед. 

Продуктът обещава ефективно почистване на порите, премахване на излишния себум и мъртвите клетки от повърхността на кожата. 

Да, ама.. не. 

Поне при мен не върши почти нищо. 

Имам навика като съм си вкъщи и нямам излизане да се мажа с крем Бочко, който страшно много успокоява кожата ми. Реших да почистя лицето си с ексфолианта на Биотен и останах много разочарована, защото мазният филм върху кожата ми от Бочко си стоеше непокътнат. Това, според мен, говори зле за ефекта на скраба, защото реално не почиства ефективно кожата. 
Пробвах го и без да съм се мазала с крем - тогава пък усетих опъване на кожата. 

Общо взето - няма угодия за моята кожа. 

И все пак, не е крайно лош продукт. 
Нежен е, с неголеми ексфолиращи частици (ядка на кайсия), похвално е, че не съдържа парабени, парафин и оцветители, цената му е много добра (около 5 лв. за 150 мл. продукт), но сякаш не е за моята кожа. Не се спогаждаме добре, а ми се искаше. 


Няма да го пращам в кофата, но не съм ентусиазирана от продукта и определено не бих повторила покупката си. Ще продължавам да търся идеалния ексфолиант, който няма да дразни, опъва и протрива кожата ми, като същевременно почиства добре. Всъщност, бях го открила в лицето на Delarom, но за момента не ми е по джоба. Така, че търсенето продължава и се е ориентирало към нещо по-нискобюджетно. 





1 коментара:

  1. Защо не пробваш с обикновен почистващ гел и сладкото розово тампонче за почистване/масажиране на лицето на Ebelin? Цената му е около 2 лв. и някакви стотинки :) Аз все още си кътам Деларомския почистващ гел от Pinks Beauty Box :)) Уникален е <3

    ОтговорИзтриване