ИКАРОВ - Стимулант за коса


Сигурна съм, че няма човек, който да не е чувал за маслата на Икаров. Това се дължи на тяхната леснодостъпност - откриват се във всяка една аптека и са на символична цена (между 3 и 6 лв.). Разнообразието им е голямо и всеки един от нас може да открие "своето" масло, в зависимост от това какво иска да постигне с него.


От няколко месеца използвам стимулана за коса, не особено редовно - понякога се сещам 2 пъти в седмицата, друг път - пропускам, но забелязвам видим ефект върху косата си. Обещаният растеж на нова коса е налице.


Напоследък косата ми започна да капе, но не мисля, че е страшно, защото със сигурност падат под 70-100 косъма/дневно, но това ме стимулира да ползвам стимуланта за коса по-често. А и да се вглеждам повече в самата коса и скалпа.
Това, което ми прави огромно впечатление е, че имам поникнала нова коса. Малки, здрави косъмчета се подават от тук и там, и игриво си проправят път измежду останалата част от косата ми.



  • Какво представлява стимулантът за коса на Икаров? 
Билкова смес от бял равнец, коприва, латинка и четири етерични масла - розмариново, лавандулово, иланг-илангово и бергамотово, разтворени в бадемово масло. Всички те са силни природни стимуланти за подхранване, поникване и укрепване на косата. Оказват и благоприятно влияние на кръвообращението и скалпа.

  • Как се употребява?
Директно от флакона се капва в корените на косата или както аз правя - изсипвам малко количество от продукта в шепата си и внимателно втривам в косата с леки масажни движения. Масажните движения са от голямо значение, защото така се стимулира кръвообращението и по-лесно се усвояват активните съставки на маслата. След като сме нанесли добре в корените, разнасяме и по цялата дължина на косата. Накрая, за да съм сигурна, че продуктът е добре разнесен навсякъде, разресвам внимателно.
Връзвам с тънко ластиче, слагам отгоре найлонова торбичка и оставям да действа поне 2-3 часа. След това измивам, както обикновено, с любимия си шампоан. Отмива се лесно, но аз за всеки случай сапунисвам 2 пъти, защото имам склонна към омазняване коса и ми се е случвало след използване на стимуланта и недобро измиване на косата след няколко часа да изглеждам ужасяващо. :))) Хаха, но това е само в случай, че бързате и не изплакнете добре! 

  • Колко често?
Може да се изполва преди всяко миене. Вие си решавате. И все пак, ако сте като мен и миете косата си всеки ден или през ден - не мисля, че е много удачно да се използва толкова често. Мисля, че 3 пъти в седмицата е идеалният вариант за поддържане на една здрава и красива коса. 

  • Внимавайте!

Това са етерични масла със силен аромат, който може да не се отрази добре на някои по-чувствителни или алергични хора. Затова не забравяйте да направите тест за поносимост чрез намазване в сгъвката на лакътя. Ако не се появи зачервяване или дразнене до 24 часа, стимулантът може да се използва. Поради същата причина, ако сте бременни не ви го препоръчвам. В този случай може да използвате чисто бадемово масло. 



- Подходящ е за всички видове коса
- Можете да го откриете в повечето аптеки
- Цената му е около 5 лв. 
- Разфасовката му от 125 мл. е доста икономична

Доволна съм :) 


4 коментара:

  1. И аз го използвам,също съм доволна от него и като цяло от продуктите на Икаров.Днес си купих и кокосово масло,доста го хвалят :)
    Поздрави, http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Аз не харесвам маслата на Икаров. Това кокосовото специално е рафирано - тоест от него са извлечени всички полезни неща. То дори и не мирише на кокос. Иначе ми е интересно дали наистина този стимулант върши някаква работа, защото аз имам коса, но тя расте страааашно бавно :(

    ОтговорИзтриване
  3. При мен определено има ефект, расте косата. Бях чела и това ревю: http://mybeautymadness.bg-damma.com/2012/03/26/%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2-%D0%BD%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80/, така че според мен определено действа.

    Точно кокосовото не съм го ползвала. :( И все пак, не можем да очакваме чисти масла за 3 лева, тези, които са наистина качествени, органично сертифицирани и т.н. винаги надхвърлят 20-30 лева.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз ползвам авокадовото, от карите, бадемовото и наскоро си взех този ситмулант, но ми мирише на джин :Д знам,че звучи шантаво, ама никак не ми допада тая миризма и заради това е голямо изпитание докато стои на косата ми. Май само на мен не ми харесва миризмата или е възможно да има повече от един вариант на този продукт?

    ОтговорИзтриване