Какво има в чантата ми?



Днес реших да ви покажа какво има в чантата ми. Не е много и не е кой знае какво, но пък е от сърце, хаха. Аз съм минималист що се отнася до мъкнене на гримове и тем подобни неща със себе си.


Изключително много се изненадах, че не открих смачкани билетчета или пък капачки от бира в чантата си. Това при мен е редовно! (Явно съм ги изхвърлила този път, хаха)

В този случай ще ви покажа любимата си лятна чанта, която почти нон-стоп използвам. Много е удобна, събира доста неща и се връзва перфектно с гуменките ми, които също нося през 90% от времето си. :D 



Какво да се прави, това лято гуменките и чантата ми завъртяха главата. Лятна любовна авантюра <3

Както сами забелязвате по-горе, нося само скучни и жизненоважни неща със себе си, като:
  1. Ластик за коса - в жегата не издържам със спусната коса
  2. Гланц за устни на Avon, които не ползвам особено често
  3. Слънцезащитно мляко от Avene - компактно и малко, то ме следва в градско-планинските ми приключения.
  4. Балсам за устни от Balea, който ползвам доста често
  5. Ключове - очукани и криви, но без тях не може
  6. Носни кърпички
  7. Хапчета против гадене - Деган, които ме спасяват от време на време. (Имам проблемен стомах и понякога ми става лошо).
  8. Тестерче на парфюм - Валентина на Валентино
  9. Мини портмоненце на Kimmidoll - всъщност е мини-чантичка, но аз го ползвам за портмоне
  10. Ръчно правен гердан от сестра ми - имам много подобни, често слагам някой, а после го свалям и така го разнасям със себе си в чантата.
  11. Телефон - още по-очукан и крив и от ключовете, но него не съм го снимала :)) 


Ето и един аутфит от мен. :) Скоро ще започна и такава рубрика в блога си и се надявам също да я следите с интерес. 



  • Чанта United Colors of Benetton 
  • Гуменки Adidas
  • Къси панталонки Gap
  • Тениска Only 
Всички са от стари колекции. 

ПС.: И аз съм доста крива в лице, като погледнах снимката отблизо, хаха, надявам се да няма предизвикани инфаркти. :))) 



5 коментара:

  1. Шегуваш ли се, голям си сладур! Чантата много ми хареса! Аз принципно си падам повече по ограмните чанти тип сакове, и то все едноцветни в повечето случаи, но тази неочаквано ме грабна! Много лятно и свежарско изглежда!

    Между другото така и не те поздравих до сега за новият вид на блога! Много интересно оформление, определено таки ми е много по- лесно да стигам до всичките ти публикации! :)

    Поздрави и усмихнати слънчеви дни!
    Ивс

    ОтговорИзтриване
  2. Най-големият сладур ;) с най-хубавата усмивка

    ОтговорИзтриване
  3. Супер си! Изобщо не се притеснявай и прави повече такива публикации. Лично аз ще се радвам да ги чета/гледам. ;)

    ОтговорИзтриване
  4. хаха, това с капачките и билетчетата много ми напомня за мен :Д

    ОтговорИзтриване