DELAROM - Revitality Cream




Ревитализиращият крем на Delarom е най-често използваният от мен продукт от кутията на pinks.bg. Все по-често посягам към него - макар и да е само тестер излиза, че е много икономичен. Обикновено го нанасям като основа на грим, защото попива моментално и не оставя мазни следи по кожата.




Този крем на Delarom е при първи признаци на стареене и е подходящ при всички типове кожа.

Съдържа:


  • Екстракт от циатеа, имащ изглаждащи и стягащи свойства
  • Масла от шеа и макадамия, които защитават, подхранват и омекотяват кожата
и още куп други неща:


Плюсове:
  • Има нежна текстура, която попива бързо
  • Съдържа 100% натурални активни съставки
  • Подхранва и защитава кожата
  • Икономичен
Минуси:
  • Не ми допада ароматът му. Не мога да определя на какво мирише, но тази миризма ми идва малко остра. 
  • Понякога усещам леко затопляне от крема веднага след нанасянето му, което е само моментно. Може би това се дължи на чувствителната ми кожа, не всеки път се получава и все пак не ми е особено приятно.  



Не съм забелязала да има някакъв видим ефект върху малките бръчици, които при мен са по-скоро мимически, отколкото от старост (все пак съм едва на 25), но усещам, че подхранва добре кожата ми и вероятно при редовно ползване и малко по-зряла кожа, би имал ефект. 


Щастлива съм, че благодарение на Pinks Beauty Box успях да открия 
продуктите на Delarom. 

3 коментара:

  1. Аз не съм много впечатлена от лосиона им за тяло,който беше в кутията,но все пак и аз сега научих за марката и ще гледам да изпробвам и други техни продукти преди да изразя мнение :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Лосионът толкова хубаво миришеше... жалко, че не ти е харесал. Аз бях на път да го открадна от сестра ми само заради аромата :D :D

    ОтговорИзтриване
  3. Аз пък обратното-супер приятно ми мирише точно този крем, вярно, не са ми намалели бръчките, но пък се клепам ежедневно с него и още не е свършил. Вероятно няма да го купя заради цената му. Но ароматът ми е много любим вече.

    ОтговорИзтриване