BURT'S BEES - Head to Toe Kit


Това е един мини комплект с продукти на Burt's bees - фирма, произвеждаща натурална козметика. Средно продуктите им са 99% натурални, което лично на мен много ми харесва.


Грабнаха вниманието ми с приятния си външен вид и философията, която имат, затова и реших да пробвам част от продуктите им по най-лесния и евтин начин  - взимайки си мини-та.



Поръчах ги от http://www.feelunique.com/ и дойдоха за 4 дни при мен с напълно безплатна доставка.


Продуктите в комплекта са:

  • Дълбоко почистващ крем за лице
  • Мехлем за ръце
  • Лосион за тяло
  • Душ-гел
  • Балсам за устни
  • Крем за крака
Опаковани са в много сладка кутийка и всички имат защитно фолио. 

Ароматът им е типичният за натурална козметика, малко по-остър и не по вкуса на всеки, например мехлема за ръце мирише доста силно на билки, но лично на мен ми харесва много. А пък крема за крака има опияняващ аромат на кокос. 

За мен това е идеалният комплект за път, защото всичко е в много удобни разфасовки.

Нямам търпение да тествам всички продукти :) Засега пробвах само балсама за устни и е невероятен, въпреки силния си ментов аромат и ефект - хаха, в първите 5-10 минути устните ми изтръпват от ментата, но после усещам страхотно охлаждане и успокояване. Перфектен е за летните жеги. 





Очаквайте скоро и ревюта за продуктите.


А вие пробвали ли сте някои от продуктите на Burt's bees? 


3 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, аз съм ползвал балсам за кожички и крем за ръце на марката и съм много доволна! Би ли споделила дали си в България, че ме заинтригува да си поръчам и аз това комплектче. Ако си в чужбина, то имаш ли представа колко ще е доставката до БГ?

    ОтговорИзтриване
  3. Набелязала съм няколко неща на пчеличките, а и на още сума любопитни марки във Фийл Юник, чак не мога да се наканя какво да поръчам! :D

    ОтговорИзтриване