SEPHORA - Jumbo Liner 12HR Wear Waterproof

Спечелих вчера от играта на The Mall този молив, по-точно.... приятелят ми го спечели, хаха. На него късметът му донесе молива, а на мен - един лак на Golden Rose. Да си призная, искаше ми се нещо друго, но пак съм доволна :)))


Моливът на Sephora може да се ползва като молив за очи или като сенки, зависи как се нанесе.
За по-драматичен вид може да се нанесе на целия клепач - да се разнесе с четка или пък с пръсти. Водоустойчив. Траен.

За съжаление, не можеше да си избера цвят - тоест беше само това тюркоазено синьо. Лично аз доста трудно бих му намерила приложение, просто се обличам по-спортно и.. това искрящо синьо ми идва малко в повече. Въпреки че за клуб или вечерно излизане е ОК. Аз харесвам шарените неща, имам адски много цветни дрехи, но това синьо ме разбива, дори не се сещам в каква комбинация от дрехи да го нося?! Момичета, идеи? :D



Харесва ми, че е много наситен и пигментиран, нанася се лесно, в летен нюанс е (въпреки че предпочитам по-неутралните тонове при грима), голям е, траен е и наистина не се маха лесно.

Не ми харесва, че нямам с какво да го нося :D От друга страна, това пък е оправдание да си купя нова рокля. :))))




Преди и след усърдно разтъркване на тюркоазеното "сърчице". :D 

А това е съдържанието му:

Isododecane, Mica, Cyclopentasiloxane, Peg/Ppg-19/19 Dimethicone, Synthetic Wax, Ci 77891 (Titanium Dioxide), Silica, Hydrogenated Polydicyclopentadiene, Ci 42090 (Blue 1 Lake), Nylon-12, C20-40 Alcohols, Perfluorononyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Diisostearate/Polyhydroxystearate/Sebacate, Polyethylene, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tin Oxide, Isoceteth-10, Tocopherol.


3 коментара:

  1. Готин цвят и важното е, че имаш повод да си купиш нова рокя, може и чанта, а защо не и обувки (аз така правя обикновено) :D .Новият фон е много хубав, но на мен и стария си ми харесваше!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Оууу страхотен цвят.Имам същата рокля и какво ли не още...нали съм луда на тема синьо.А лятото тюркоазът ми е фаворит :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Уау, доста издръжливо изглежда... Цветовете нещо не ме радват, гледах ги последния път като бях в Сефора, дано пуснат още...

    ОтговорИзтриване