AUGUST FAVOURITES


Любимите ми продукти за изминалия месец са:


  1. Термалната вода на Avene
  2. Крем Бочко
  3. Крем Metroruboril на ISIS Pharma 
  4. Фон дьо тен Dermablend на VICHY
  5. Душ-гел на LIERAC
  6. Хранителни добавки DERMABION
  7. Лак за нокти Colorama в любим цвят от Maybelline
  8. Балсам за устни на BURT'S BEES 


Термалната вода е важна част от ежедневието ми и често прибягвам до нея, когато усетя, че кожата ми се нуждае от освежаване и хидратиране. Обожавам да напръскам лицето си с нея след като взема душ и особено след тренировка. Ободрява ме и успокоява зачервената ми кожа. (при тренировки ставам червена като домат...)

Повече за термалната вода може да прочетете тук.



Крем Бочко го ползвам нон-стоп и ми действа отлично - изсушава, ако някъде е тръгнала пъпчица, успокоява зачервена кожа и я предпазва от външни фактори като слънце или студ. Евтин, но ефикасен, не оставам без него. 


Кремът на ISIS Pharma Метроруборил е специално създаден против зачервяване на кожата и разширени капиляри. Понякога бузите ми пламват и единственото, което ме спасява, е този крем. С екстракти от див кестен, мимоза и жълтурче. Ползвам го все по-рядко, защото е силен, но си остава сред любимците ми. (Има и само Руборил, който е за по-леки случаи)

Фон дьо тенът, в който оставам безусловно влюбена вече пореден месец е Dermablend. Той е моята голяма любов. Тук съм писала повече за него. 


Душ-гелът на Lierac от двойната кутия на Pinks е превъзходен и с чудесен аромат, който пленява сетивата ми. Същинско блаженство за кожата.


Дермабион са хранителни добавки на почти смешна цена ( около 5 лв. за 60 таблетки), но вършат отлична работа. Те са за подхранване на кожата и определено има видим ефект, откакто ги ползвам (вече 3-ти месец). Освен това ноктите ми спряха да се чупят и разслояват и съм сигурна, че е от Дермабион-а, защото не използвам никакви други заздравители/добавки. 

Лакът за нокти на Мейбълин в любим летен цвят, който мога да нося седмици наред. Той стоя най-дълго през изминалия месец на крачетата ми. :)




А балсамът за устни на Burt's bees, който получих в края на месеца е...уникален! Прави устните много меки и ги предпазва от напукване, не е мазен и е много траен. А ментата в него разхлажда и успокоява. За него ще напиша отделно ревю



Това е от мен, както виждате почти не ползвам цветна козметика, хаха. :)) 

1 коментара:

  1. Душ-гелът на Lierac и кремчето на Бочко са и мои фаворити :))

    ОтговорИзтриване