BURT'S BEES - Hand Salve




Ако се нуждаете от помощ за вашите сухи, напукани ръце, това е продуктът!

Този мехлем за ръце на Burt's bees съдържа в себе си 100% натурални съставки - предимно билки и пчелен восък.

Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cera Alba (Beeswax, Cire D'abeille), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Lavendula Hybrida (Lavandin) Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Eucalyptus Globulus Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Tocopherol, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Glycine Soja (Soybean) Oil, Canola Oil (Huile De Culza), Linalool, Limonene.

Цената му също е добра 9 лири за 85 гр., като имате предвид, че се нуждаете съвсем малко продукт при нанасяне, защото е много икономичен.
Аз разполагам с тестер от 8,5 гр. и съм го ползвала поне 5-6 пъти, без да пестя, а все още има адски много в кутийката.

Мехлемът е страхотен - става ми любимец, въпреки че нямам проблемни ръце. Защо го заобичах?



  • защото има опияняващ аромат на билки 
  • попива много бързо, въпреки вазелино-подобната си структура
  • подхранва, заглажда и овлажнява кожата мигновено
  • опаковката е много симпатична
Вчера беше изпробван и от майка ми. Беше прекарала уикенда на село, разчиствайки къщата и се върна с напукани ръце от препаратите, които е използвала. Кожата й беше много суха, като фина шкурка - не особено приятно за пипане. Мехлемчето на Бърт ми беше под ръка и й предложих да се намаже. Невероятно за мен и за нея, но след няма и 5 минути всичко беше попило, а кожата й стана мека като кадифе. По-късно следобед, тя ми се похвали, че кожата й е все така подхранена и мека, въпреки че е мила чинии и вършила домакинска работа. По-голямо доказателство за ефикасността на този продукт не ми трябва. :)

Определено бих се запасила да имам една кутийка, не само за ръцете си, но и за кракта и по-сухите участъци от кожата като лакти и колена. 

Божествен е, наистина, а този мирис на билки ме успокоява толкова много. 



На някой може да му се стори силен като аромат (на майка ми), но малко след намазването почти не се усеща, а по-скоро загатва, че е там. 

10/10 и силно препоръчвам.





1 коментара: