KORRES - Сапуни



Korres е гръцка козметична фирма, която разработва формули, щадящи кожата и околната среда с натурално съдържание между 80-99%, избягваща употребата на химически субстанции като минерални масла, силикони, парабени и пропилен гликол. Изброените субстанции се заменят с натурални съставки:


  • Лековити билки: невен, ехинацея, кантарион, вечерна иглика
  • Гръцка флора: мащерка, градински чай, лаврово дърво, маслина
  • Хранителни съставки: кисело мляко, мащерков мед
  • Натурални активни вещества
Харесвам натурални и органични продукти, така че нямаше как да пропусна Korres

Купих си два сапуна, които са страхотни - с деликатен аромат и нежна пяна, омекотяващи и подхранващи кожата. 

  • Сапун с лайка

Идеален е за лице и тяло.

Екстрактът от лайка, с неговите омекотяващи и успокояващи качества, облекчава раздразненията, а бадемовото масло овлажнява и подобрява състоянието на кожата. 

Съдържа 95,9% натурални съставки.

  • Сапун с мляко
Идеален за лице и тяло.

Мек сапун с нежна пяна, който оставя кадифено усещане върху кожата.

Млечните протеини подпомагат да се намалят възпаленията и ускоряват възстановяването на кожата. 

Съдържа 99,3% натурални съставки.



Определено ще си взема още неща на Korres. Хвърлила съм око и на душ-геловете, които ще гледам в най-скоро време да пробвам. 
Смятам, че съотношението цена-качество като за натурални продукти е отлично. Опаковките на продуктите също ми харесват, въпреки че някой може да го сметне за нещо маловажно. :)

Това е българският им сайт: http://www.korres.bg 

6 коментара:

  1. Аз преди малко разглеждах сайта и видях, че маслото за устни е 14 лева. Аз имам спомен, че го купих от Сердика преди време за 19 лв. Бих пробвала още техни продукти.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също силно се впечатлих от кремовете на марката, използвам ги от някой и друг месец и кожата ми ги одобрява както никой друг крем досега. Затова бях решила да изпробвам повече неща, но състава на душ-геловете и шампоаните ме изненада неприятно с голямото съдържание на синтетични пенители, присъщо на масата дрогерийни продукти, от които се опитвам да избягам. Засега ще се въздържа от нови покупки и се преориентирам към марки, които са действително натурални, а не просто с гръмки етикети.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хммм, не съм се заглеждала в състава на душ-геловете и шампоаните, доста неприятно. Сапуните са ОК, много готини, и настина в тях няма вредни съставки. Тъкмо се чудех дали да не купя 2 душ-гела, че във feelunique.com са на промоция и излизат по-евтини, отколкото ако се купят от тук.

      Изтриване
  3. Здравей! Тагнах те за Versatile Blogger наградата! Можеш да видиш тага ми тук! :) http://www.ai-no-storia.com/2013/09/tag-versatile-blog-award.html

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей! Имаш таг от мен за Versatile Blogger Award: http://icemagi.blogspot.com/2013/09/tag-versatile-blogger-award.html

    ОтговорИзтриване
  5. Хей, номинирах те за Versatile Blogger Award :) http://la-foienvous.blogspot.com/2013/09/tag-versatile-blogger-award.html

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване