Pinks Beauty Box септември: есенни есенции


Следващата кутия на Pinks ще бъде пусната на 9-ти септември и ще може да бъде поръчана от сайта им beautybox.pinks.bg. Доставките ще започнат от 11-ти септември за първите поръчали.

За съжаление, цената се вдига, но само с 5 лева - става 15лв. с включена доставка.
Но заедно с цената се увеличава и количеството на продуктите, включени в нея - между 7 и 12.

Лично аз ще поръчам - стига да успея, хаха. :)) Защото миналият месец беше някаква лудница и на косъм се доредих.

Вече е ясен и един от продуктите, който ще бъде включен в кутията за месец септември, а именно Macadamia Healing Oil Treatment.




Вече нямам търпение, а вие? :))

4 коментара:

  1. O,и аз нямам търпение вече!За пръв път ще поръчвам тази кутия (ще се опитам по-скоро :Д).Предните кутии много ми харесаха,надявам се тази (с вдигната цена) да е още по-добра :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано, дано :))) Аз съм оптимистично настроена, дано само пак няма проблеми със сайта, че тогава ще ядат бой от хиляди разярени жени :D

      Изтриване
    2. Мен малко ме дразни това с вдигането на цената-видяха,че има интерес...но ще изчакам да видя какво ще променят с продуктите и също нямам търпение,дано да се доредя,че е голяма лудница :)
      http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

      Изтриване
  2. Ох, дано да успея този път да поръчам :)
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване