Pinks Beauty Box - Септември

Много съм доволна от септемврийската кутия на Pinks. Има много неща от нея, от които се нуждая и харесвам (като продуктите на Виши) и с радост бих пробвала.От следващият месец ще има възможност за абонамент, от който смятам да се възползвам, заради силно ограничения брой кутиии и манията покрай поръчването им.















  • John Frieda Luxurious Volume Shampoo 50 ml
  • John Frieda Luxurious Volume Touchably Conditioner 50 ml
  • Bioderma Matricium 5 дози
  • Bioten Skin Defence 2 ml
  • Bioten Skin Repair 2 ml
  • Macadamia Healing Oil Treatment 10 ml 
  • Vichy Normaderm Hyaluspot 1.5 ml
  • Vichy Normaderm Tri-Activ 3-в-1 7 ml
  • Vichy Normaderm 1.5 ml  (имам ревю за него в блога)
  • Vichy Normaderm Teint 1 ml (пробвала съм и друг път тестер и ми допадна като покривност и матиране на кожата)
  • Vichy Decros Shampoo 2 x 7 ml
  • Vichy Aminexil Pro 6 ml
  • Paco Rabanne Lady Million EDT 1.5 ml
  • Burberry Brit Rhythm EDT 2 ml
  • Antonio Banderas Seduction in Black EDT 1.5 ml
  • CND SolarOil 1 ml
  •  Талон за 15% отстъпка в магазини Инглот.

1 коментара:

  1. И аз съм много доволна от кутията! :)) Точно преди малко я получих и пуснах ревю за нея.

    ОтговорИзтриване