TAG: VERSATILE BLOGGER AWARD



Здравейте, прелестни!

Бях тагната от няколко съблогърки - Ronrinesu, Ice Magi, Honey P да направя този таг. Много благодаря за това! Понеже 3 човека са ме тагнали, а попринцип трябва да споделя 7 неща за себе си, реших нещата да са тройно повече - 21. 


Правилата на тага са:

  1. Благодарете на човека, който ви е номинирал
  2. Сложете линк към блога му
  3. Изберете 15 блогъри, които да номинирате за Versatile Blogger наградата
  4. Споделете 7 неща за себе си с човека, който ви е номинирал
Моите номинации за Versatile Blogger наградата са:
Ето и няколко интересни и не-чак-толкова интересни факта за мен:

  • Казвам се Гери, но много хора ме наричат Bungle или Бънги (идва от една група - Mr. Bungle)
  • Освен този блог имам и един за филми (музика и всичко, което ме развълнува) - Cinema is an old whore, който от дооооста време насам не съм пипала. По едно време имах нуждата да пиша за филмите, които са ми харесали. :) Покрай този блог всъщност се запознах и с много весели и интересни хора, така че си остава любопитна част от живота ми. 
  • Киноманиачка! Отвсякъде :)) Обожавам да гледам филми - стойностни и смислени, да ходя на кино и да хрупам пуканки. 
  • Слушам много и различни стилове музика - можете да видите в профила ми в last.fm. Mike Patton и Nine Inch Nails обаче ще си останат константа в живота ми, хаха. 
  • Пяла съм в хор. 
  • Не обичам да се прегръщам с хората за здрасти и чао, дори и с най-близките си.
  • Доста тиха и спокойна натура съм и доста често създавам грешно първо впечатление
  • Обожавам да снимам
  • Мога да ям еклери до пръсване
  • Имам котарак, който от малко и сладко пухче, се превърна в звяр 
  • Привличам ненормални, луди и всякакви хора с отклонения, когато реша да излезна сама из града. ВИНАГИ! 
  • Откровено мързелива съм
  • Ранобудна! Най-късно в 9 съм на крак, дори и в 5 да си легна.
  • Обичам да се разхождам сред природата.
  • Не понасям лицемерни хора
  • Учила съм до 12-ти клас в арабска паралелка, но съм (по)забравила езика вече
  • Много се бях запалила по Япония - имам един куп учебници, помагала и какви ли още не неща. Дори и до днес си чета разни факти и новини. Много искам меден месец там - хаха :)))
  • Не мога да си държа езика зад зъбите и винаги казвам каквото мисля
  • Зодия Стрелец
  • Много искам да пътувам - навсякъде!

1 коментара:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ОтговорИзтриване