TAG: Есенни листа

Тази снимка е от миналата година, Западен парк и ми навява много усмихнати спомени. :)

Попаднах на този таг във Fairy Land of Ellie и реших и аз да се включа, защото ми допадна. :))

1. Любима храна или напитка за есенния сезон?



Любимата ми храна през по-хладния сезон си остава.. супата. Супа във всичките й разновидности. :)) Също така и борш.

2. Любими дрехи за есенния сезон?


Много зависи от настроението ми през деня - понякога ми се носят поли, дори и да е студено, а друг път дънки. Но през есента залагам повече на дънките и спортните панталони, които са удобни и лесни за съчетаване с различни блузи.
Обичам жилетките и болерата и имам над 10. Харесват ми, намирам ги за женствени и практични и се радвам, че отново ще мога да ги нося.

3. Любим аксесоар за есенния сезон?

Шалове и ластици за коса, хаха :) И чорапите над коляното!



4. Кои са най-често носените цветове от теб през есенния сезон?

Миналата есен имах любим панталон в цвят горчица, който идеално се вписваше в есенната идилия, но за тази година не съм решила. Май всяка година съм на различна вълна. :) Но като цяло обичам шарените и ярки дрехи, обичам да изпъквам и да не съм сиво петно, губещо се сред тъплата. А и с тъмни дрехи изглеждам още по-бяла и направо бледа даже.

5. Козметични продукти, без които не можеш да преживееш есента?

Имам смесена и чувствителна кожа, която през по-студените месеци страда от смяната на времето. Гледам да не оставам без крем Бочко, който се разбира с кожата ми. Друг продукт, без който не мога е вазелинът за устни - тази есен съм се доверила на пчеличките на Бърт, справя се отлично и смятам да бъде мой спътник и занапред.

6. Козметичен продукт, който прави есента по-красива за теб?

Червилата и лаковете във винено-кафявата гама. :)



7. Най-желаното ти нещо в листа ти за тази есен?




8. Чаша чай, кафе или горещ шоколад?

И трите. :) Особено, ако са ароматни и вкусни.

9. Какво обичаш да правиш, когато навън вали и не можеш да мръднеш от вкъщи?

Обичам да гледам филми, да чета книги или пък да пия кафе, зяпайки през прозореца.

10. Нещата, с които винаги ще свързваш есенния сезон?

Хелоуин, падащите листа и обагрената Витоша, дъждовете и топлите пухени чорапи.

11. Имате ли някакъв есенен ритуал или нещо, което обичаш да правиш през есенните месеци често?

Обичам да снимам и да улавям есенните цветове. А след месеци и години да си спомням "Да, тази есен беше незабравима."

12. Нещо, което не харесваш в есента?

Не ми харесва, че слънцето се показва все по-рядко и се стъмва рано.

13. Най-любимото ти нещо относно есента?

Най-любимото ми нещо е да стоя на топло вкъщи, сгушена в приятеля ми, да гледаме някой хубав филм и да пием горещо кафе. Обичам уюта и спокойствието, а есента някак си ни предразполага към повече гушкане и завиване с топли одеала. :)))

Ето една типично есенна снимка от мен :)) От онези топли и слънчеви есенни дни, които те приканват да се припичаш на слънчице като за последно. :)


3 коментара:

  1. Чак ми стана приятно есенно и на мен, въпреки че мразя есента :) Много хубави отговори :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хммм, ако аз направя този таг, ще изглежда почти по същия начин :D Доста сходни неща открих :)) Много хубава публикация, мен нещо ме е напуснала музата :(

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви, радвам се, че ви харесва :)))

    ОтговорИзтриване