VICHY - Dermablend стик коректор и коригиращ фон дьо тен




Vichy пускат на българския пазар два продукта от серията Dermablend - коректор и фон дьо тен за цяло тяло, които са специално разработени за прикриване на кожните несъвършенства. И двата продукта (всъщност, и трите, ако включим и фон дьо тена флуид) са подходящи за чувствителна кожа.

Стик коректорът се предлага в 4 нюанса и е подходящ за покритие на локални несъвършенства. С удобна форма и скосен връх, той се нанася лесно и прецизно, а също така може и да се надгражда при нужда. От Vichy съветват да се нанесе един слой върху кожните несъвършенства с леки потупващи движения. За фиксация на продукта - просто потупайте с пръст вече нанесеното количество без да разнасяте. 
Стик коректорът от Vichy Dermablend е водоустойчив, хипоалергенен и некомедоногенен. Не съдържа парабени. 


От октовмри месец пък в селектирани аптеки (още не е оповестено кои точно са) ще открием и коригиращия фон дьо тен за тяло от същата серия. Той е с висока покривност и устойчивост, не оставя следи и е подходящ за покриване на кожни несъвършенства като:
  • стрии
  • разширени и напукани вени
  • мрежовидни капиляри
  • охлузвания, белези, изгаряния
  • както и за прикриване на татуировки
Той също е водоустойчив, хипоалергенен и некомедоногенен. Нанася се малко количество от продукта върху желаната зона и се фиксира отново с леки потупващи движения. С леки заглаждащи движения се разнася за изравняване на непокритата кожа. Изчаквате 5 минути и сте готови. 

Лично за мен, това е една много добра новина. Не съм очаквала, че в скоро време ще предложат тези два продукта в България. Би било чудесно, ако започне да се внася и пудрата от същата серия, чувала съм много хубави неща и за нея. 
Мисля да си купя стик коректора, защото скоро ще ми свърши любмия Дермабленд фон дьо тен за лице, а и имам само отделни петна от пъпки по бузите си, както и зачервявания, които искам да прикривам. Не ми се нрави да слагам фон дьо тен всеки ден и затова коректорът ще е идеалният вариант. 

Кожата ми напоследък е изключително спокойна и чиста (дано си и остане такава - смятам, че това се дължи на това, че започнах да използвам качествен фон дьо тен и ограничих всякакви други гримове). 
Още от тийнейдържка имах навика да се мацам с *какви-ли-не* неща, а това е адски грешно. Искам да посъветвам всички по-млади момичета - по-добре отделете повече пари и купете нещо по-скъпо, отколкото да купувате много и евтини неща. Грижете се за кожата си и я почиствайте и хидратирайте добре с подходящ крем за вашата кожа и не забравяйте да пиете по 2 литра вода на ден! Това също е много важно, ако искате да имате здрава и сияйна кожа.

3 коментара:

  1. Аз изпробвах фон дьо тена Dermablend преди известно време и го намерих за много покривен, но формулата беше доста суха и акцентираше несъвършенствата. Тези нови продукти изглеждат доста интересно.

    ОтговорИзтриване
  2. Имам пудрата и е много добра! Дано я пуснат и тук. фон дьо тена на мен ме ми хареса, но се надявам коректорите да са добри, поне звучат много добре. Някаква идея кога ги пускат?

    ОтговорИзтриване
  3. На мен фон дьо тена ми е любимец - нито ми е сух, нито стои като маска.. явно си е до кожа. :))

    Коректорът вече би трябвало да е пуснат по аптеките, а от октомври пускат и фон дьо тена за тяло.

    ОтговорИзтриване