VICHY - Normaderm измиващ гел



Снощи изразходвах и последната капчица от почистващия гел за лице на Vichy от серията Normaderm за мазна и акнеична кожа и поради тази причина днешната публикация е посветена на него.

Това е един от любимите ми продукти за почистване на лицето и сваляне на грим, който задължително ще купя отново. Имам и на Биодерма почистващ гел с отмиване, отново за проблемна кожа, но не съм толкова доволна, колкото от измиващия гел на Vichy. 

На опаковката пише, че е подходящ и за чувствителна кожа. Напълно подкрепям! Нито веднъж не съм усетила каквото и да било раздразнение - опъване, зачервяване, щипане и т.н. Ползвах го над 3 месеца за сваляне на грим и мога да кажа, че получава 6-ца по всички параграфи. Разпенва се много лесно, ароматът му свеж и лек, почиства грима и нечистотиите като оставя кожата овлажнена и успокоена.


  • Подходящ е за чувствителна кожа
  • Хипоалергенен
  • Не съдържа сапун, парабени и алкохол
  • Отмива лесно грима
  • Успокоява кожата
  • Опаковката е удобна 
  • Продуктът е икономичен
Единственият минус е, че на няколко пъти ми се е случвало да усетя леко горчив вкус от продукта, когато е покрай устата - но това е нормално. :)) 

Не бива да го използвате в зоната около очите и ако влезне продукт в окото ви, незабавно изплакнете. 



5 коментара:

  1. Неведнъж съм се чудила дали да си купя този гел за лице.Твоята кожа мазна ли е?Защото моята е суха и се чудя дали ще е подходящ за мен.. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ползвала съм серията преди години. Много е силна дори за смесена кожа, а за суха със сигурност не става. Това е серия специално за мазна, акнеична кожа.

    ОтговорИзтриване
  3. Моята кожа е смесена (и чувствителна) и й се отрази много добре, но не ти го препоръчвам за суха кожа, бях чела негативни ревюта на хора, които са със смесена към нормална, така че за суха съвсем няма да е удачен вариант.

    ОтговорИзтриване
  4. Ясно,благодаря :) ще се ориентирам към друг гел на марката

    ОтговорИзтриване
  5. Аз съм със смесена кожа и ползвам варианта на опаковката с помпичка от години.Доволна съм, а когато усетя повече опъване на кожата използвам и други измиващи продукти :)

    ОтговорИзтриване