AVENE - Спирала висока толерантност Couvrance

Днешната публикация я започвам с голям трепет и вдъхновение, поради две причини:
  1. Защото съм влюбена в този продукт
  2. Защото имах удоволствието да го пробвам още преди да е пуснат на пазара

Но първо искам да ви задам един въпрос - "Кой е продуктът, без който не излизате?" Може би повечето от вас ще отговорят "Фон дьо тен", други пък - "Червило", а трети - "Спирала". Спиралата заема почетно място сред продуктите на всяка една жена. Тя подчертава погледа и отваря лицето и несъмнено е важен щрих от всеки един грим. За съжаление, всяка втора жена на планетата е с чувствителни очи, което само по себе си води до зачервяване, парене и дискомфорт. Много трудно е да се открие точният продукт, подходящ за такива очи. 

Досега. С новата спирала висока толерантност Couvrance на Avene не е нужно да се лутаме в търсене на правилния продукт. Тя е не само с висока толерантност, но и гарантира обем, извити и разделени мигли, всичко това без сплъстяване. Подчертан поглед, с издържливост над 8 часа. Какво повече? Всичко изброено, плюс възможност за нежно демакииране. 


  • Формулата
Спиралата Couvrance не засъхва веднага след нанасянето й, това позволява да се направят допълнителни корекции. 
Съдържанието на акациева смола позволява повторно нанасяне на спиралата на няколко пласта, един след друг, за по-голяма пълтност и обем, без слепване и натежаване на миглите. Този натурален полимер с обвиващи и филмогенни свойства обвива всяка мигла и позволява открояване на всяка поотделно. 
Супер леките микро-перли на прахообразни силикати са включени в маслена фаза, за увеличаване обема на миглите, запазвайки естественото излъчване.



  • Четката  
Четката е едно от най-интересните неща при тази спирала. Тя е извита във формата на окото, за да позволи по-лесно нанасяне, от корена към върха на миглите само с един жест, включително и труднодостъпните мигли, разположени в двата ъгъла.




  • Нанасянето
Най-напред вдлъбнатата страна се използва за нанасяне на текстурата върху миглите за придаване на обем, изразителност и извиване на миглите. След това четката се обръща от изпълналата й страна, за да раздели по-добре миглите. 



  • Съставът
Съставът на спиралата не включва парабени, феноксиетанол, хлорфенизин, ароматизатори и има минимално съдържание на метали при избора на пигменти. 

  • Демакиирането
Тъй като остраняването на грима често е причина за раздразнение, Дерматологични лаборатории Avene предоставиха най-нежния демакиатор за чувствителни очи - термалната вода Аvene. След употребата на термалната вода, всички остатъци от грим изчезват. А формулата на спиралата висока толерантност Couvrance не изисква никакви почистващи детергенти, за да бъде премахната. 


Благодарение на екипа на Avene Bulgaria присъствах на представянето на спиралата. Честно да си призная, когато стане дума за спирали подхождам много предпазливо, защото аз съм точно онази втора жена, която е с чувствителни очи и открива изключително трудно подходящия продукт. А ако трябва да съм максимално откровена - от повече от половин година не бях слагала спирала, поради тази причина. Беше ми писнало да ми люти на очите, да усещам дискомфорт при демакииране и да се мъча да постигна обем на рехавите ми мигли. Просто си казах - спирам с употребата на спирала и спрях. 

Но още същата вечер след представянето на продукта реших да го тествам. Сложих само на едното око, за да видя разликата. И разлика имаше! 
Първо, нанесох спиралата много лесно и бързо. Второ, не усетих никаква "тежест" или дразнене на окото. Трето, всичко, което обещаваше тази спирала, беше изпълнено - подчертава, извива, разделя. И четвърто, но много важно, демакияжът беше направо песен. Без никакви трудности махнах спиралата. 



На следващия ден ми се наложи да излезна сутринта много бързо, но бях решена този път да тествам както трябва. Сложих от спиралата и направо забравих за нея. Нанасянето е лесно и удобно, пести време, а миглите ми изглеждат толкова естествено.. това е мечтаната спирала. Нежна към очите и същевременно придаваща женственост на погледа. След цял ден тичане насам-натам (8+ часа) установих, че спиралата не е мръднала. Никакво размазване, никакво ронене! Бях супер изненадана от това, защото винаги (ама винаги!) ми се е случвало поне малко да се размаже. Да, но този път всичко беше на мястото си и то изглеждащо по същия начин, по който и преди повече от 8 часа. Чудо?! Не, това не беше чудо, а чисто и просто един качествен продукт, който от тук насетне не сменям за нищо друго! С най-чиста съвест обявявам, че това е моят продукт за очи. Най-накрая открих своята голяма любов. :)

Можете да откриете спиралата висока толерантност Couvrance на Avene в аптечната мрежа от началото на ноември месец. 



Предлага се в два цвята: черен и кафяв
7 мл.
Препоръчителната цена е 32.60 лв.






Ето ме без спирала:









Със спирала (два пласта):































Определено има разлика, нали? 

Ето и една снимка правена без макро, след няколко часа разходки, един пласт:



Аз съм влюбена, а вие? :))

1 коментара: