JOHN FRIEDA - Luxurious volume



Продуктите от гамата Luxurious Volume на John Frieda са специално създадени за фините коси, които се нуждаят от обем.

Обещанията са за естествен обем и мека на допир коса.


  • Шампоантът за обем почиства деликатно, а ароматът му е ненатрапчив. Харесва ми, че е прозрачен на цвят. Патентованата му формула съдържа специална изграждаща обема технология и се съединява с почистващите агенти, които нежно разплитат фината коса и доставят изграждащите обем частици, оставяйки косата чиста. Факт - разплита косата и я оставя гладка. НО при мен няма никакъв обем. Аз съм с фина коса, дълга до под раменете и останах изключително разочарована, защото обещания обем отсъства при мен. Косата ми наистина стана много мека и приятна на допир, но нищо повече. А и това по-скоро се дължи на силикона, който присъства в състава на продукта, отколкото на някаква магическа технология. 
  • Балсамът за обем разплита косата без да я утежнява. Тук спирам, защото това е единственото, което прави. Обем - никакъв! :) Много лесно се разресва косата и отново остава лъскава и подредена.


Най-негативното нещо, което ще кажа за шампоана и балсама е, че след едноседмично ползване и на двата продукта, си докарах пърхот. Това е една голяма черна точка и автоматично означава, че не бих ги купила

Харесваше ми ефекта на меката и загладена коса, но не и с тази цена, която сега плащам - раздразнен скалп. 

Чух хубави отзиви, дори едва ли не ефект "Уау!" от тези продукти, но при мен не сработиха. Всичко зависи от косата и кожата на скалпа. 


А на вас как ви се отразиха? 

5 коментара:

  1. Аз много харесвам този шампоан. Наистина придава на финната ми коса доста обем. Балсама не съм ползвала ... но предполагам, че би ми харесал.

    http://stanislava-natural-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Аз имам тези мострички и пълните размери на frizz ease, нито едните нито другите ми харесаха. Повече няма да купувам нищо на тази марка :)

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен не ми допаднаха продуктите на John Frieda, но се радвам, че пробвах на тестери, а не дадох 15-20 лева за шампоан, който не върши никаква работа :)
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. Още не съм пробвала тестерите, но преди си бях купувала серията за блясък и изобщо не останах доволна. Затова и сега не бързам - зачеркнала съм ги като марка и това е..

    ОтговорИзтриване
  5. А аз напротив - много ги харесах, пък моята кратуна се пърхутира и от въздуха. Засега съм доволна, имам още от тях.

    ОтговорИзтриване