MACADAMIA Healing Oil

Здравейте,

След известно отсъствие от блогопространството, напомням за себе си с днешната статия, която е посветена на терапевтичното олио за коса на Macadamia.
Това е продуктът, който изразходвах за отрицателно време от кутията на Pinks.



Терапевтичното олио е ежедневна грижа за всеки тип коса и е изключително подходящо за сухи и увредени коси. Осигурява дълготрайно подхранване на косата, подсилва блясъка и притежава UV защита. Предпазва и от накъсване на косата и досадните цъфтящи връхчета.


  • Красива и лъскава коса
  • Интензивно подхранване на заплетени и хвърчащи коси
  • Изглаждане и дълготраен анти-заплитащ ефект
  • Гладка, мека и лесна за оформяне коса
  • Мигновено абсорбиране на продукта, олекотена формула без чувство за омазняване
  • Увеличава дълготрайността на цвета, като го предпазва от отмиване
  • Естествена UV защита
  • Намалява времето за изсушаване с 40-50%
  • Съдържа масло от макадамия и арганово масло
Състав: Dimethicone, Cyclomethicone, Tocopheryl Acetate, Macadamia Temifolia Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicylate, Hexylcinnamal, Butylphenyl Methypropional, Coumarin, Linalool, Limonene


Това са обещанията на продукта, които смея да твърдя, че са вярни. 

Аз нанасях продукта на подсушена коса - попива мигновено, оставя я гладка, мека, ароматна и лесна за оформяне, а разресването става точно с едно движение. Косата наистина изсъхва по-бързо и ефектът от олиото е продължителен - докато не си измия костата (мия я през ден, максимум два). Усещам я по-жива, здрава и блестяща. 
Количеството от 10 мл. ми стигна за 6-7 нанасяния върху влажна коса. 

Олиото може да се прибави и към шампоан, маска за коса и боя, за постигане на по-добри резултати.

Ароматът на Macadamia Healing Oil ме изненада много в началото - очаквах нещо по-натурално, а то се оказа, че ми мирише на старовремски парфюм. Нищо лошо няма в това, просто първоначалните ми очаквания не се оправдаха. :) 

Това е българският сайт на фирмата, където можете са се запознаете с асортимента: http://www.macadamia.bg/


Като цяло съм много доволна от продукта и го препоръчвам. :)) 




3 коментара:

  1. хубав продукт, и аз съм доволна
    ще го взема в по-гоялм размер, когато свърша този от Пинкс

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми харесва това олио,но се изразходва доста бързо.
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. тагвам те:) http://antonovaantoaneta.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ОтговорИзтриване