Pinks Beauty Box - Октомври

С двудневно закъснение получих и аз кутията за този месец. Много се бях изнервила, понеже беше обявено, че ще получим кутиите си на 15-ти, а една немалка част от поръчалите дори и днес не са взели своите пратки.
Предполагам, че забавянето е в куриерите, но в крайна сметка това нас не ни интересува, защото ние плащаме на Пинкс, а не на Тип Топ. Както и да е, кутията е в ръцете ми.

Още на 15-ти видях какви продукти съдържа и не бях очарована. Това е най-слабата кутия досега и това се дължи на няколко неща:


  • Мострената кутия на Vichy, която се разпространява свободно в аптечната мрежа при запитване и попълване на кратка анкетна карта. В септемврийската кутия също имаше такава мострена мини кутийка и после се оказа, че тя също се разпространява безплатно. Много хубаво, че Виши искат да опитаме мострите им и да достигнат до повече хора, но много повече щяхме да се зарадваме на някой друг продукт, който предлагат. Просто е смешно да ни се пробутват подобни кутийки при положение, че ПЛАЩАМЕ за тях. Плюс това, че повечето поръчващи кутията са млади момичета, защо ни е крем 30+, 40+ и 50+? Разбира се, всяка една от нас има сестра, майка, баба и т.н. и би могла да подари въпросния тестер, но пак стигаме до там, че ние реално плащаме за тези продукти и имаме някакви очаквания - тоест да ми вършат на мен работа, а не на лелинка ми.
  • Мострата на новия серум на Vichy. Тя също може да се намери в аптеките, както и ако сте били от по-бързите, сте се регистрирали в сайта им за безплатни 8 мостри на същия този серум. В интерес на истината, аз не получих своите 8 мостри, но майка ми ги получи. Понеже се разстроих от факта, че или някоя пощальонка ги е задигнала, или просто са сметнали, че не е нужно да ми ги изпращат и на мен, понеже живеем на един и същи адрес.. Да, но аз държах на тази мостри, на този нов продукт, който исках да тествам. Майка ми ми преотстъпи своите и в момента разполагам с 9 тестера от въпросния продукт, ако броим и тази от кутията на Пинкс. Тоест, пак ни карат да заплатим нещо, което е напълно безплатно. 
  • Тестерите на парфюмите.. те са меко казано разочароващи. Защо? Заради опаковката си, която е изключително непрактична. Това значи да отворя, да се намажа с парфюма и да изхвърля останалата част и/или да я оставя да изветрява, понеже не е в обичайното (удобно) мини флаконче. Надявам се дистрибуторите да вземат предвид занапред това, че като клиенти, се нуждаем от удобство, за да изпробваме дадено нещо. Не могат да очакват от мен да си купя парфюм на C-THRU, просто защото този тестер ме изнервя и ми набива в главата негативни мисли за продукта, още преди да съм го подушила. Това е, може да съм странна, смахната и т.н., но не ми харесват тези 2 тестера, които има в октомврийската кутия. 
  • Сашета на шампоан и балсам.. Разочароващо, как бих могла да преценя дали искам да купя този шампоан/балсам само с 1 (максимум 2) измиване на косата?! Наистина, как? В предишната кутия имаше шампоан и балсам в травъл размери и явно са преценили, че сега няма да ни досаждат отново с подобни неща. Но защо не беше обратното, сашета на John Frieda и травъл размери на Matrix.. така звучи много, по-добре, нали? В началото, когато започнах да ползвам шампоана от септемврийската кутия бях доволна, но после получих ужасно дразнене на скалпа и пърхут. Ето затова казвам, че човек трябва да ползва даден козметичен продукт по-продължително време. Не само, за да се убеди, че той самият е склонен да го купи, но и да се увери в качествата му. 

Силните страни на тази кутия са:

  • Продуктите на Bioderma, много съм доволна, че ще пробвам измиващия гел за лице и тяло, както и крема. 
  • Пастата за зъби (която съм ползвала) и ми харесва. В идеален размер за пътуване, най-вероятно ще я запазя за някоя екскурзия, за да не нося със себе си големи и досадни опаковки.
  • Гланцът за устни: на мен ми се падна този, който не мирише гадно. Това за мен е плюс, но за други (тези, които не са имали моя късмет), не е. Смятам, че ще ми влезне в употреба.
  • Флуидът за коса също е хубав и нямам търпение да го пробвам на своята измъчена, изтощена косица. 
За 15 лева очаквам мааалко повече сякаш. Още повече, че съм се абонирала за една година напред.Мисля да изчакам до двойната кутия и ако няма промяна в продуктите, които се предлагат, ще прекратя абонамента си и ще намеря много по-смислен начин да изхарча тези 15 лева. 
Някои от момичетата споделиха, че не са опитни зайчета, върху които да се тестват кремове всеки месец. И имат право! Аз обичам бяла козметика, цветна почти не ползвам, но това не означава, че трябва всеки месец да мажа лицето си с 5 различни вида крем. 

Ето и снимков материал: 









Като цяло, не съм възхитена от кутията, но и не съм крайно разочарована. Ще видим следващия месец. :)


8 коментара:

  1. Честита кутия! Даже ти се е паднал този гланц, който и аз искам. А моята кутия ще я получа чак утре, край възмутена съм, но както и да е.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ееее, безобразие! Убиват всичко в нас с това чакане... Стискам палци да ти се падне гланца :)))

      Изтриване
  2. Това беше първата кутия за мен, тъй като предишните месеци не успях да се доредя. И какво? Разочароваха ме. Ти много ясно си обяснила защо. Аз имам лака, който най вероятно няма и да ползвам. Абонаментът ми е за три кутии, така че все пак имам искрица надежда, че ще успеят да ме зарадват приятно в бъдеще.

    ОтговорИзтриване
  3. Момичета, аз все още нямам кутия! Първи абонамент ми е. В мейла пишеше до 17 за малките градове включително, ако Кюстендил е малък град 17 мина, вече сме близо 16:00 часа на 18 и аз нямам кутия.Чудя се дали да не им пратя имейл въобще да не ми я пращат.Единственото нещо, което ме държи в очакване още е заради продуктите на Биодерма, исках да Ви попитам измиващият гел не е ли всъщност душ гел или става и за лице.Иначе съм напълно съгласна с това, което сте написали за тестерите на Vichy, даже и на мама не мога да ги подаря!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пиши им във фейсбук или на и-мейл, обясни им, може да е станала някаква грешка и изобщо да не е пратена :/ Днес на една от блогърките така се оказа, че уж има потвърждаващ мейл, пък после от Тип Топ са й казали, че няма кутия за нея, понеже била от "изчакващите". Тотална каша..

      Изтриване
  4. Аз като цяло исках много да си поръчам такава кутия докато беше все още 10лв, но с течение на времето виждах, че масово има мостри, които наистина повечето можеш да си ги вземеш от аптеката и + това кутията стана 15лв и почти никаква промяна в съдържанието. В крайна сметка не съжалявамq че не съм си я поръчала. :)

    ОтговорИзтриване