Искам! SELFRIDGES Christmas advent calendar

Искам вече да е Коледа. Да вали сняг на парцали, да мирише на студ и канела, да е украсено с лампички и гирлянди навсякъде и просто да е празнично! :)

Всъщност нито обичам зимата, нито предколедните блъсканици по магазините, нито шумни събирания с роднини, но виж дядо Коледа ми е симпатичен. :D



Тук са пуснали коледен календар с козметични благини и мнооооого ми се иска да го докопам. Май няма да ме огрее, но не пречи да споделя с вас.

В него са включени следните продукти:


  • Lancôme Hypnose Classic mascara 2ml

  • Armani Code Femme eau de parfum 3ml

  • Lancôme Hypnose Star mascara 2ml

  • Flowerbomb miniature 7ml

  • Maison Martin Margiela Untitled 7ml

  • Lancôme Tresor Mini 7.5ml

  • Lancôme La Vie Est Belle 4ml

  • Lancôme Bi-facil 30ml

  • Yves Saint Laurent Opium 75ml

  • Lancôme Galatéis Doucheur cleansing fluid 50ml

  • Lancôme Absolu Nu lipstick in 302

  • Kiehl's Creme de Corps deluxe sample 30ml

  • Kiehl's Ultimate Strength hand salve deluxe sample

  • Yves Saint Laurent Khol eye pencil  

  • Lancôme Renergie day cream 15ml

  • Lancôme Hydrazen Neurocalm moisturising cream 15ml

  • Lancôme Advanced Genefique 7ml

  • Lancôme mini Juicy Tube in 17

  • Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator Serum 7ml

  • Kiehl's Midnight Recovery Concentrate deluxe sample

  • Lancôme Visionnaire serum 7ml

  • Kiehl's Ultra Facial Cream 7ml in 385

  • Absolue Precious Cells Yeux deluxe sample

  • 3 коментара:

    1. И аз мноoooooooooго го искам този, но ме съмнява Дядо Коледа да ме чете :D Късмет! Дано си била послушна през годината и ти го донесе ;)

      ОтговорИзтриване
    2. Бива си я селекцията. Препрати го на Пинкс и Бюти, да се сещат...хихи

      ОтговорИзтриване