SEPTEMBER FAVOURITES

                 

Любимите ми продукти за месец септември са:
  1. Сапун с лайка KORRES 
  2. Macadamia Healing Oil    
  3. Burt's Bees - Hand Salve
  4. Стерилно медицинско изделие Matricium на Bioderma
  5. Шампоан VICHY Dercos + ампулите против косопад
  6.  Лосион за коса без отмиване против накъсване Redken 
  7. Спрей - грижа за лесно разресване без отмиване Elseve - Color-Vive
  8. Перли за лице Me & My Ice Cream Essence    
     
За някои от продуктите съм писала вече, затова само ще оставя линкове в по-горния списък, ако все пак сте пропуснали да прочетете.
За други пък тепърва смятам да пиша, затова много накратко ще споделя отзивите си за тези от тях, които ми направиха най-голямо впечатление през изминалия месец. 

  • Сапунът на Korres е божествен. Мия и лицето си с него и забелязвам, че кожата ми се норламизира - какво имам предвид с това ли - челото ми не лъщи така, както преди. Дори смея да твърдя, че си е напълно норамално. Нещо, което никога не е било при мен, въпреки множеството изпробвани матиращи кремове. 
  •  Matricium на Bioderma е нещо невероятно! Кожата ми е със зачервявания и петна от пъпки, които не се повлияват от нищо. Не е нещо фрапиращо, с малко фон дьо тен нищо не си личи, но ме дразни. Матрициум само с 5 дози (тези, които бяха в кутията на Пинкс) изчисти една голяма част от зачервяванията. Лицето ми светна. Просто съм изумена. Преди една седмица спечелих от една игра на Биодерма цяла кутия с 30 дози Матрициум и нямам търпение да тествам поне половината и тогава вече ще пиша ревю за този продукт. 

  • Шампоанът на Виши против косопад + ампулите се отразиха много добре на косата ми, която капе ужасяващо много тази есен. Сестра ми беше така добра да ми преотстъпи своята ампула и двете тестерчета, така че имах по-сериозен поглед върху продукта. Определено помагат за намаляване на косопада. Единствено имам 2 забележки: шампоанът не се разпенва много и това ме затруднява при измиването на дългата ми коса и спиртовия аромат на ампулата за коса. Всичко друго е чудесно. 
  • Лосионът за коса без отмиване на Redken е част от един травъл сет, предназначен за силно изтощена, накъсваща се коса. Много съм доволна от продуктите в него и вероятно ще пиша ревю след като ги изхабя напълно. Лосионът се нанася на влажна коса много лесно, косата веднага става много по-жива, харесва ми и как мирише и най-вече: край на заплетените връхчета, които в последно време ме влудяваха. Усещам косата си и някак мааалко по-здрава, въпреки че за това може да се говори със сигурност едва след използване на продуктите в период от 1-2 месеца. :)
  • Спреят за лесно разресване на Elseve също е чудесен и се справя със задачата си да усесни укротяването на непокорната ми грива. Удобен е за ползване. 
Както сами забелявате септември е бил месец, посветен на косата ми. :) Редувам голяма част от изброените продукти и се получава един порочен кръг, хаха, но все някак трябва да изхабя всичко, което съм натрупала. 

Септември си отиде, оставяйки у мен една голяма носталгия по лятото и дните, в които се радвах на слънчевите лъчи, поседнала на някоя пейка. Много ми липсва, но.. и Коледа идва и пак се усмихвам. :)))


Малко нетипично за завършек, но прибавам и тази бира към любимците си от септември. Какво пък, бирата носи красота отвътре. :))) 

0 коментара:

Публикуване на коментар