Предизвикателството - клекове и коремни преси

Здравейте,

Честит ноември и честит празник.

Днес е малко мрачен, но идеален, ден за нови начинания, именно - 30 дневното клек предизвикателство на missbloom.bg и Боби Петров. Аз обаче реших да го започна паралелно и с едно друго предизвикателство - това за стегнат корем.



Защо клекове? Защото те оформят бедрата и седалищните мускули, стягат дупето и изглеждаме много по-секси.

Защо коремни преси? Защото коремът е една от най-проблемните зони на всяка жена, включително и аз, въпреки че съм слаба. Всеки иска плоско коремче!

Защо предизвикателство? Защото лично аз не мога да се мотивирам сама. Постоянно започвам нещо и го отлагам, просто съм такава. Сега, в групата на Боби, под надзора му е друго. Имам желание да започна нещо и да го докарам до край. Боби е страхотен - не само ни дава ценни съвети, но и наистина ни надъхва.

Защо не се присъедините и вие към 30 дневното клек предизвикателство?! Забавно е, мотивиращо е, а и най-накрая ще направите нещо полезно за себе си. Ежедневните упражнения тонизират тялото и дават по-голям приток на енергия. А и клековете не отнемат много време, така че спокойно можете да ги съчетаете с ежедневните си задължения.

Препоръчва се клековете да се правят след кратка разгрявка - започнете с лек масаж около мускулите около и самото коляно и завършете с по-динамични втривания с дланите. 5 минути стречинг и сте готови да започнете да клякате за изваяно дупе.

Другата препоръка е, по време на 30 дневното предизвикателство, да преминете на нисковъглехидратен и нискокалоричен прием на храни. Забравете за сладкото и тестените изделия вечер. Не е толкова сложно. Може да си изберете ден от седмицата, в който да си позволявате да ядете всичко, което ви се иска, но до обяд. Пийте много вода: вземете теглото си, разделете на две и ще получите дневната доза вода, която трябва да пиете. Ако тежите 50 кг. : 2 = 2,5 литра на ден.

Ето и схемата с клековете.


Желателно е да се правят наведнъж без почивки. Но, ако усетите, че се задъхвате или ви е нанагорно, може да правите кратки паузи за не повече от 15 секунди. Ако имате проблеми с кръста или коленете внимавайте много - правете полу-кекове и се стремете коляното да не покрива палеца на крака ви - това е много важно!




  • Изправен гръб
  • Неутрална позиция на главата, гледаща напред
  • Коленете да са зад палците и да не ги покриват
  • Тежестта е на петите
Ако пък спортувате активно и това ви се вижда лесно, може да добавите и гирички. 

Има и други вариации, но тези са най-разпространените.

Предизвикателството започва от днес и е до 1 декември
Препоръчва се да се снимате при започване, както и да се измерите, за да имате по-ясна представа в края на предизвикателството какви промени са настъпили. 

Групата във фейсбук е само за жени и вече има над 1000 желаещи да променят външния си вид! Мисля, че това е показателно - българката се нуждае от нужната доза мотивация, за да осъзнае, че спортът е хубаво нещо и носи удоволствие. Много работещи жени и жени с деца не могат да намерят време за себе си, но както споменах и по-горе, това предизвикателство не отнема много време. Може да се прави сутрин или пък вечер - когато вие имате време и се чувствате най-добре. 

Аз реших да добавя към това предизвикателство и още едно: това за стегнат корем. 



Имам нужда да стегна корема и смятам, че ако започна паралелно двете предизвикателства, ще имат по-голям успех. 


Хайде, момичета, ще се радвам да се включите и вие! Забавно е, полезно е и няма нищо по-хубаво от това да се чувстваш добре в кожата си! :) 



8 коментара:

  1. Ахххх, 'що мъчиш хората с такива постове?!? :-Р
    последната снимка е жестока :-)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз започвам с предизвикателството :)) Също като теб ще комбинирам и с коремни преси :))

    ОтговорИзтриване
  3. Руми, сууупер :)))
    Тея, айде да клякаш с нас, ей! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. силно се съмнявам, а ако пробвам, едва ли ще си призная :-) :-) :-)

      Изтриване
  4. Наистина полезен пост. Join-вам групата. Принтирам си сега и графика с кляканията. Мерси за вдъхновението!

    ОтговорИзтриване
  5. Aко Раян дойде да ми даде мотивация, ще клякам до припадък <3 Хихи
    Успех на всички, които са се захванали с това. :) При мен всичко е от ден до пладне :D

    ОтговорИзтриване
  6. Не бих могла да пропусна. :D Само не си представям как ще направя 300 клякания на последния ден,но вероятно с времето се свиква.

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотен пост.Много вдъхновяваш особено след празниците :) От днес и аз започвам :)

    ОтговорИзтриване