Игра с награда - Giveaway

Ако не сте обърнали внимание, на страничката на блога във фейсбук организирам giveaway по случай това, че вчера направих 200 фена и скоро ми предстои рожден ден. 

Искам да зарадвам някой по тази причина и ще се радвам да се включат всички, които ме четат. Без вас просто нямаше да е същото. :) Открих страхотни блогърки, които снимат и пишат прекрасно и ме вдъхновяват, затова искам да ви БЛАГОДАРЯ.

Приканвам ви да се включите в скромния ми първи (засега) giveaway, наградата ще е изненада, но пък ще е от сърце. :) За да се включите в играта трябва да сте фен на страничката ми, да коментирате нещо под ето тази снимка и да я споделите. Това е. 


Копирам и правилата, които са написани в страницата:  


От днес, 13.11, до 13.12 ще се проведе първият giveaway на блога ми. Искам да зарадвам някой от феновете на страничката и то точно на моя рожден ден. Вярвам, че когато човек е позитивно настроен и дава от сърце, хубавото му се връща. :))) А и тази година 13 декември се пада и петък 13-ти, така че за мен ще е още по-забавно да изтегля печелившия тогава. 
Ето и правилата на giveaway-a:
1. Трябва да сте фен на страничката Bungle's beauty box
2. Трябва да оставите какъвто и да е коментар под тази снимка
3. Трябва да споделите снимката

Крайният срок за участие е 13.12.2013г.
Подаръкът ще е изненада и ще е подбран с много любов 

Печелившият ще бъде изтеглен на случаен принцип (предполагам с random.org)


Пожелавам късмет на всички! Бъдете много усмихнати :)))




2 коментара:

  1. Честити 200 ФБ фена :) Още много читатели и почитатели да имаш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито!!!! С пожелания да достигнеш над 1000 читатели и сбъдване на всичките ти мечти:)))))

    ОтговорИзтриване