OCTOBER FAVOURITES

Дойде време за обичайния пост с любимите продукти за изминалия месец. Както винаги, минималистична в избора си. :)))

Любимите ми продукти за месец октомври са:
  1. Хининова вода на КОКОНА
  2. Крем за крака на Burt's bees
  3. Крем за крака на Дева
  4. Спирала за очи на Avene
  5. Крем за лице против първи бръчки Ystheal на Avene
  6. BB крем за лице Idealia на Vichy 
  7. Парфюм Valentina на Valentino





  • Кремът на Avene Ystheal беше представен преди няколко седмици с новата си опаковка и формула, но бързо стана любимият ми нощен крем. Ползвам го вече две седмици и ефектът е УАУ! Понеже имам зачервявания на бузите от вече излекувани пъпки, при мен този крем прави нещо много хубаво - излющва кожата. Тенът ми е с една идея по-равен и това се забелязва. Мислех си, че Матрициумът е любимецът ми, защото и той се отразява прекрасно на лицето, но съм била в грешка. Истеал е моят крем. Още 2-3 седмици ще го тествам и ще напиша ревю за него. Засега съм повече от доволна. 








  • За ББ-то на Vichy съм писала също преди доста време. Ето тук можете да видите отзивите ми. Много хора не го харесват, защото не е покривен или пък не се нанасял хубаво, но аз нямам никакви проблеми. Реших да разнообразя Dermablend-a с него предишния месец. Пък и да видя как ще ми подейства комбинация Идеалия серум + Идеалия крем + ББ :) Тенът отново е по-изчистен, а кожата е хидратирана.

  • Valentina е една сбъдната мечта, благодарение на приятеля ми, който ми го подари. Самият той също се влюби в аромата му и каза, че това е парфюмът за мен. Ползвам си го с голямо удоволствие. 



Кремове за кракааа... харесвам краката си, какво да се прави :) И се старая да се грижа за тях. Пък и обичам да правя дълги разходки, а това обикновено води до изморени и натъртени ходила. Затова и не мога без крем за крака. Двата крема, които са моите абсолютни фаворити, не само за предишния месец, но и попринцип са кремът за крака на Burt's bees и кремът за крака на Дева.



  • Burt's bees беше от един травъл комплект, който вече почти изразходвах (останаха само душ-гелът и лосионът за тяло). Кремът за крака е с кокос и мента и има много хубав аромат, който ме отпуска. Обожавам да намажа краката си с него вечер, да сложа пухени чорапи и да се завия на топло - миризмата ме приспива. Макар и по-твърд и леко труден за разнасяне, подхранва много добре. Обмислям дали да не си взема пълноразмерен продукт, но все още се колебая. 

  • Крмеът за крака на Дева е един от най-сполучливите евтини кремове, купувани от мен някога. За 4 лева получавате БИО продукт с масло от кайсиеви ядки, масло от бабасу, ментово масло и маслиново масло. БЕЗ парабени, силикони, оцветители и минерални масла. Подхранва, омекотява и ухае божествено. Скоро ревю и за него. 






  • Хининовата вода на Кокона прави косата ми много жива и лъскава. В съчетание с калция, който започнах да пия, овладях косопада си. А вече се бях отчаяла. :) 




4 коментара:

  1. Не знаех, че Avene имат спирали! Трябва да я пробвам, обикновено харесвам продуктите на марката!

    ОтговорИзтриване
  2. Искам само да те поправя, че "Кремът за крака на Дева" е с БИО екстракти, а самия той не е БИО и съдържа минерално масло. И аз му се радвах, докато не се загледах по-подробно в етикета. Бях се доверила на надписите БИО...

    http://chebisheva.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също много харесвам ББ крема на Vichy-доволна съм от покривността :)

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм фен на този парфюм, но засега никой не е благоволил да ми го подари ;))

    ОтговорИзтриване