Second Hand попадения

Днешната публикация е вдъхновена от Nastia Di и нейния пост. :) Аз също като нея, смятам, че е много грешно да се робува на марки и модни тенденции, и да се дават луди пари за дрехи. 

Обикновено надценките са огромни, а качеството - доста съмнително. Случвало ми се е обикаляйки в някой мол най-накрая да си тръгна с празни ръце, просто защото 99% от дрехите, които са ми предлагали са били меко казано боклуци. 

Много от вас може би настръхват като чуят "втора ръка" и се заричат, че никога не биха посетили такъв магазин. В интерес на истината, и аз мислех така. Но с времето започнах да влизам все по-често, да знам какво точно търся и да гледам внимателно. Понякога блъсканицата от хора (да, има и такива дни), безумните песни, които въртят и ароматът на препарати, ме изкарват извън равновесие, но въпреки всичко се връщам пак. 

Защо?

Аз пазарувам от магазини втора ръка, защото:


  • Обожавам да се ровя необезпокоявана в търсене на нещото, което съм си наумила
  • Евтино е
  • Откривам дрехи, които не мога да открия в магазина
  • Откривам марки дрехи, които преди това не съм и чувала, а са супер-качествени (и обикновено като отворя сайта им ми пада ченето, защото цените започват от 100$, а аз съм си купила нещото за 3 лв., примерно)
  • Правя услуга на околната среда 
  • Намирам понякога страхотни маркови дрехи, като например копринена риза на Диор
  • Действа ми добре на нервите (хаха)
  • Мога да си обновявам гардероба много по-често
Ако и вие обичате да откривате second hand красоти, ще се радвам да харесате страничката ми https://www.facebook.com/vintage77shop, където предлагам част от дрехите си на символични цени. Всички предлагани дрехи са с отлично качество, лично подбрани от мен. :) 
Dior за левче


Не съм стисната, нито бедна, но отказвам да давам пари за неща, които мога да открия  в магазин second hand.

Иска се много търпение и ровене понякога, но почти винаги се възнаграждава. В магазин втора ръка много често има и дрехи, на които етикета си стои! Има дрехи от тази година или от по-предишната - така на гаджето намерих сташно яко сако на някаква японска марка дрехи, което беше чисто ново и беше от есенната колекция за 2012-та година. Примерите са много. А и както знаете, модата се върти през няколко години, така че винаги ще се намери нещо, което да е актуално. 


Ето малка селекция на част от секънд хенд попаденията ми:




 Блуза на (любимото ми) райе на Michael Kors



"Прилеп", който купих миналата седмица. Грабна ме с нестандартната си кройка, цветовете и малките детайли (единият ръб на ръкава е оранжев, а другият син). Успях да го понося в последните слънчеви дни - топли, а и нямах нужда от яке с него. :))



 Чантичка Coach. Една от любимите ми. Нямам търпение да дойде лятото, за да я нося.


 Копринена блуза с изкуствени перли и мъниста 


 Жилетка Noa Noa от ангора, много мекичка и топла, обичам си я. Като я купих имаше малки дефекти, които поправих. Декорациите са ръчно правени и отново ме грабнаха малките детайли.
 Една от любимите ми пролетно-есенни поли. Велурените джобове ме накараха да я купя :D


Един от последните пуловери, които си купих. Цветовете му ме карат да се усмихвам и когато е мрачно ми напомнят, че ще дойдат и по-слънчеви дни.


Два любими потника, които рядко се сещам да нося, брр.. особено пък зимата, но винаги ми идват на помощ, когато искам да съм малко по-цветна и открояваща се: Sisley и Diane von Furstenberg.



Кашмирен пуловер  (отново на райе) на Lord and Tylor . Влюбена съм в него. Както гаджето каза: "Сега няма да можеш да се измъкнеш от прегръдките ми, защото си толкова мекичка и приятна за гушкане." :) (аз май съм една от малкото момичета, които не обичат да бъдат гушкани, така че за мен това си е цяла трагедия. :D ) Но, да - топли много и е супер мек.

И за финал - дънки Selected в така актуалния този сезон анималистичен принт. 



Излезнаха ми 5 или 6 лева, а бяха с етикет с доста по-солена цена. :) 

Като цяло имам малко особен стил на обличане. :) Дано ви е допаднала селекцията ми. 

Ако проявявате интерес може през определен период от време да водя подобен тип рубрика - на мен би ми било интересно, както да пиша, така и да прочета ваши подобни статии. :)


Ще ми е интересно да разбера и какво е вашето мнение относно магазините втора ръка и дали ги посещавате. 





6 коментара:

  1. Супер находки. Много ми харесаха мекичките блузки, прилепа, чантата, дънките :) Което ми напомни, че отдавна не съм влизала в second hand магазин и е време да потърся и аз някоя находка. С удоволствие бих чела подобни постове.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Краси :)) Разходи се и ти до някой second hand :)) не се знае какво ще откриеш :)

      Изтриване
  2. Аз не ходя в такива магазини,но не мога да повярвам че има такива марки!Кара ме да се замисля дали да не посетя някой :))

    ОтговорИзтриване
  3. Имам едни дънки и един потник от second hand, но отдавна не съм влизала. Трябва да се поразходя :) Ти от кои магазини обичаш да пазаруваш?

    ОтговорИзтриване
  4. Ризата е трепач, както и всичко останало, уникални попадения, и да търсиш такива красоти в някой "мол" няма и да ги намериш.

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни неща си си намерила! Споделям мнението ти, с търпение и въображение се намират истински скъпоценности :)

    ОтговорИзтриване