Пастет с авокадо

Понеже съм решила след Нова Година да започна да се храня здравословно и да внимавам повече за здравето си, реших да споделя тази бърза и лесна рецепта с вас. 

Както знаете, авокадото е суперхрана - половин авокадо осигурява една пета от препоръчителната дневна порция плодове и зеленчуци! Освен това то намалява и холестерола в огранизма. 


За пастета с авокадо са ви нужни:


  • 1 авокадо
  • 2 пакетчета крема сирене
  • 10-тина нарязани маслини
  • 2-3 бр. кисели краставички
  • чесън
  • копър
Всичко това се пасира. Може да поднесете с препечен хляб или сухари. Ммм, вкусно, нали? :)


Ако случайно се чудите кога едно авокадо е напълно узряло и готово за консумация, може да погледнете следната снимка, която лесно обяснява процеса на зреене. 




Ще се радвам повече момичета да започнат да споделят подобни лесни и здравословни рецепти, защото допълнително ще се мотивирам да се храня "чисто". За съжаление, установявам, че откакто Добри е при мен ми влияе много зле на храненето, защото постоянно похапва сладки неща и по междудругото ми бута и на мен.. Аз обаче го научих да закусва мюсли и подобните им, както и да си правим плодово-зеленчукови смуутита, т.е. има някакъв напредък, хах. Предупредила съм го, че дойде ли 2014-та година спирам шоколадите, захарта (в големи количества), кафето, пърженото и т.н. Обещала съм си и да тръгна и на фитнес. Както забелязвате, доста предноводогишни обещания давам и се надявам да спазя всяко едно от тях. :)


7 коментара:

  1. Хей, кафето не е толкова опасно, не го спирай:) Иначе и аз съм го решила, и то отдавна, но сега покрай празниците малко... Задължително ще пробвам рецептата:)

    ОтговорИзтриване
  2. Звучи вкусно, записвам си рецептата :) Ще ти споделя и любимата ми разядка, която също е с авокадо - модифицирано по мой вкус гуакамоле:

    Продукти:
    2 бр. авокадо
    1 голям домат (или 2 малки, количеството им да е 1:1 с авокадото)
    1 малка глава червен лук
    200-250 гр. сирене
    магданоз
    сокът на половин лимон

    Авокадото се намачква с вилица, търсената консистенция е като на картофено пюре - не напълно смляно, а на топчета. Доматите се нарязват на малки кубчета, лукът също е на ситно. Добавят се натрошеното сирене и магданоза, овкусява се с прясно изцеден лимонов сок и се разбърква.

    Резултатът е 3в1: красиво, вкусно и полезно :) Надявам се да ти хареса.

    ОтговорИзтриване
  3. Тони, то сега покрай празниците всички са зарязали диетите и каквато и да е дисциплина, хаха :))

    Пух, мерси за рецептата, ще я пробвам много скоро. :))

    ОтговорИзтриване
  4. http://la-foienvous.blogspot.com/2013/12/exotic-holidays-guacamole.html :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много се радвам на цената на авокадо от последната седмица насам. Най-сетне да му дойде сезона, как го чаках :) Че все по 3лв. за бройка. Друго си е 1,30лв. :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Поли, най-накрая му падна цената :)) (happy)

      Изтриване
    2. Още утре мисля да го пробвам :)

      Изтриване