Chloe - See by Chloe

See by Chloe е шикозен, елегантен и игрив цветно-плодов аромат. 

Дизайнът на флакона е вдъхновен от вида на класическите клетки за птички. Много сладка и изчистена опаковка. 

За мен Chloe е една млада птичка, държана в красива клетка, готова да полети в първия удобен случай, щом клетката се отвори. 

Така усещам и ароматът му, свежа композиция от бергамот и ябълков цвят, жасмин и иланг-иланг, ванилия, мускус и сандалово дърво - всички те преплетени в едно. 

Според мен, това е един свеж аромат, перфектен за града и забързаното ежедневие. Ненатрапващ се, но и напомнящ за себе си - показващ индивидуалността на всяка една от притежателките си. 

See by Chloe е за всички свободни по душа, обичащи да тичат из поляните с цветя и да лежат по гръб, наблюдавайки облаците. 

При всички случаи не е зимен аромат, но за мен това няма значение. Нося лятото в себе си и съм щастлива, че щом се пръсна с него, се пренасям на село, сред цветята и спокойствието. 

Поръчах го от Venera Cosmetics, които бяха така любезни да ми направят отстъпка. Това е моят коледен подарък от мен за мен - един любим  летен аромат посред зима. :) В сайта на фирмата има огромно разнообразие от аромати и марки, всички на много атрактивни цени. Мога да гарантирам, че не предлагат ментета, имат и физически магазин в Пловдив. 
Много съм доволна от бързата и коректна поръчка и занапред смятам да купувам парфюми от тях. 






0 коментара:

Публикуване на коментар