NYX - EXTRA CREAMY ROUND LIPSTICK




Някои от вас вече сигурно са видели във фейсбук страничката, че онзи ден си купих червило от nyx.bg, което пристигна при мен още на следващия ден и ме зарадва много.

NYX вече са на българския пазар, благодарение на Златна рибка. Все още допълват асортимента, но до края на януари твърдят, че ще има от всичко в сайта.


А аз мисля, че открих идеалният червен цвят за тази зима. :))

Червилото ми харесва много и го нося с голям кеф, въпреки че майка ми твърди, че било много ярко. Така, де, сега му е времето да слагам ярки цветове, не като стана на 60. Аз си се харесвам и това е важното. Имам много бяла кожа и се чувствам като Снежанка с това червило.

Формулата на червилото е на минерална основа, която осигурява кадифена мекота и дълготраен цвят.
Червилото се "маже" много лесно, като масло върху устните и не изсушава, като едновременно с това наистина е дълготрайно. При мен издържа над 3 часа.

Гилзата също ми харесва, затваря се сигурно и бързо с леко изщракване, пластмасата също ми изглежда хубава. Като цяло, съм фен на минимализма и максимално изчистените опаковки, така че в този случай няма от какво да се оплача.

Цената е: 9.95лв.
Количество продукт: 4 гр.
Цветът е 513 (Electra)
Cruelty free/Хипоалергенно


Очаквам с нетърпение да заредят в сайта по-малките палитри от сенки, както и колекциите от мини лакове. 






6 коментара:

  1. Този цвят и аз съм си го заплюла! :)
    Може ли само да ми кажеш - цапа ли? В смисъл оставя ли много следи по чаши, вилици, устните на мъже :D Че аз преди два дни бях с перфектното за мен червено, но толкова цапаше, че яденето се превръщаше в малък кошмар хахаха

    ОтговорИзтриване
  2. Цапа :( Това го пропуснах. Хах, никакви целувки за гаджето :))

    ОтговорИзтриване
  3. Eeeхх, жалко! Още едно червило, което ще го дразни хахаахаххаа Но пък ще си го взема със сигурност :D Mерси :)

    ОтговорИзтриване
  4. Може би матовото им червило няма да цапа: http://www.nyx.bg/ustni/chervila/matovo-chervilo, на него също съм му хвърлила око, особено на цветовете Merlot и Indie Flick

    ОтговорИзтриване
  5. аз не съм намирала тъмно или ярко червило на никоя марка, което да не цапа :-)
    дори матовите на мак :-)

    ОтговорИзтриване