Пародията, наречена Pinks Beauty Box



Защо в България не може да има нещо красиво и радващо околните безплатно или на минимална цена? Защото всички са алчни.


Реших да си излея яда, защото е недопустимо да започваш бизнес, да даваш обещания на клиентите си, да оплескваш нещата константно и да ламтиш за печалба, очаквайки че с малко хвърлен прах в очите, ще замажеш положението.

Не, не става така.

Нямам представа кой стои зад платформата Пинкс.бг, но сериозно ме нервира. Имала съм удоволствието да разменя по няколко съобщения с някои от служителите и ми се сториха готини, обаче.. Обаче май съм била в сериозна грешка.

Уважаеми, започнахте силно, но накрая се изложихте. Много се изложихте.

Вдигнахте цената, а качеството удари дъното.

Преди малко видях т.нар. "двойна кутия" за месец декември-януари и ми докара страшно главоболие. Хора, ама вие сериозно се подигравате на клиентите си, които все пак се надяваха за Коледа да се зарадват (или пък да зарадват някой близък приятел). Признавам си, че миналият месец достигнах предела на нервите си и се отказах от кутията. Бях си направила едногодишен абонамент, харесваше ми да ме изненадвате. Но в момента, в който изненадите започнаха да са неприятни, се усетих. Не съм тъпа, клиентите ви също не са и съм сигурна, че след Нова Година ще има мноооого отказали се от услугата ви.

ОК, цената на кутията да беше останала 10лв. - щеше да е поносимо да се гаврите. Но срещу 15лв. да подхвърляте по една шепа мостри...?! Ама вие сериозно ли??

Изобщо не искам да коментирам повече.

Просто за пореден път се убедих, че в България всичко е супер изопачено и гнусно. Все тайно се надявах, че няма да се окажа права и поне една кутия с мострички може да се направи кадърно и с любов.

Но явно.. печалбата е преди всичко, а клиентите да си гледат работата...


12 коментара:

  1. Дам, аз си имам доста мострички вече, така че... няма нов абонамент:) Не се ядосвай, радвай се, че си взела правилното решение, защото много хора казват 15 лв къде ли не си ги дал, но колко могат да се похвалят, че ги дават за нещо смислено...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, точно, 15.., ама поне да знам за какво точно съм ги дала :))

      Изтриване
    2. Наистина много се изложиха този път Пинкс.. в голямо колебание съм дали да си взема кутията. Иска ми се да знаех какво ще ми се падне, защото ако е крема на Лиерак/и ако е за 1ви бръчки/ + балсама за обем, бих се навила, но понеже си знам късмета сигурно ще ми се паднат другите вариации, които не ми трябват. Много се чудя какво да правя, с 15 лв мога да си взема нещо друго.. хмм.

      Изтриване
    3. Само да кажа ,че мострите по принцип може да си ги набавяте от големите аптеки и вериги козметични магазини-НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО . Така че не си харчете парите за глупости. Мое мнение.

      Изтриване
  2. И аз не издържах и погледнах...очаквах изненада за Коледа, а то се оказва голяма мизерия.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм голям фен на мостричките! Малките опаковки са много сладурести, а освен това са и удобни при куп поводи. Този месец получих първата си Birchbox, която е мострена кутия по принцип. Но вътре имаше 50 мл крем за ръце (на стойност 10 евро), 5 мл околоочен крем в изискана опаковка на стойност 20 евро, мини червило (което съвсем не е толкова малко), смес за коледни бисквитки и 43 мл лак за коса. Както и две сашенца на душ гел и лосион за тяло. Много съм доволна, че всичко е съобразено с предпочитанията ми и ще ми влезе в употреба.
    Но българската кутия пак е пълна подигравка. Няма нищо общо с това, което аз получавам. Всеки месец пускат някакви сашета на фон дьо тен, който е далеч от моя цвят и кремове против бръчки независимо от възрастта на получателя. Със сигурност, ако аз получавах кутията щях да съм ужасна разочарована. Добре, че поне майка ми, за която я поръчвам може да ползва продуктите против бръчки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не живея в България и тук просто я предлагат. При нас поне, според мен, е по-добра от Glossy.

      Изтриване
  4. Същото нещо ми се случи с конкурентите им от Притибокса, първата добре и на втората нищо, явно както казваш тук идеята е да се вземат $ за кратко време и после ще си бият камшика и така. За такива неща има франчайз, има от къде да се учат и да ходят по отъпканите пътеки, да и на другите чуждестранни кутии има гафове, но те са 1-2 за една година, тук просто и цената и нещата които слагат са смешни. Трябва любов и да се прави преди всичко с цел да удволетвориш клиента, а той ще ти се отблагодари и ще започнеш да печелиш във времето, но нещата както всичко в БГ започват от краката за главата.
    П.С Най-смешно ми беше, че след като изказах отрицателно мнение за това което получих на фейсбука на Притибокс след 5 мин. мнението ми беше изтрито, ядосах се и писах защо са ми изтрили мнението. Отговора беше че понякога ставало така сами изчезвали :-))))) Какво да кажа - смешка е меко казано.

    ОтговорИзтриване
  5. През февруари се абонирах за кутията и ми стана интересно какво ли ще има в нея и изобщо потърсих отзиви за нея. попаднах на този пост и сега, след като вече от десет дни я имам, специално се връщам, за да изкажа мнението си! Първо - картичка с името ми, изписана на ръка... няма нужда да казвам колко ме зарадва личното отношение. Второ - опаковка като на красив подарък, защото който е изхабил толкова хартийки, за да украси тази кутия, определено е искал да ме зарадва. Трето - съдържание. виждам, че се оплаквате от тестерите... По въпроса ще разкажа само една история. Преди два дни имах обрив, който не знам от какво се появи, но ме загрозяваше страхотно и плюс това беше нелечим с моите методи и мазила. сетих се за тестерите на Ла рош и се намазах с единия крем. Успокои се веднага, даже се гримирах отгоре. Вечерта - пак. На следващия ден - пак. Крема си свърши работата, а аз няма да си го купя в реален размер, просто защото не ми трябва - по принцип нямам такива обриви. Това е! Идеята на тази кутия е да ти дава идеи какво да си купиш и какво - не. За сенките в пълен размер няма да говоря... ББ крема на Ла рош в травъл сайз ми е любим и извинявайте, но ако някой ви сложи по - голяма опаковка на продукт, който струва 30 - 40 -5- лева в кутия за 15, в която има още 7 - 8 неща, по скоро ще предположа, че има нещо нередно.... Ако имах тази кутия, която тук е описана без никакви факти, дори и снимки, щях да съм много хепи. За да я видя, все пак, разгледах още мнения и блогове и видях качествена и количествена информация, която се предполага, че трябва да присъства във всяко ревю. Така че, човека който списва този блог може да се научи на коректност и чак след това да "храни" кутиите и цяла България и в прав текст да ги нарича печелбари! това просто не е коректно към читателите, които искат да получат инфо по даден въпрос! Гуд лък!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скъпа, Аманда, радвам се, че си се сетила в 1 през нощта да ми пишеш своето градивно мнение :)) Но истината е, че не ми пука за читателите - този блог съм го направила за себе си, това е моето местенце и не смятам да се съобразявам какво пиша в него. Който иска - ще ме чете, който не иска - ще отиде в нечий чужд блог. Това е моето лично мнение за кутията, казала съм го и на екипа на Пинкс, от тук нататък не мисля, че има какво да се обсъжда по въпроса. Има в блога и подробни статии за кутиите на Пинкс, но ти не си видяла. В началото бях доволна от услугата, но впоследствие качеството рязко започна да пада - което ме накара да се откажа от кутията и да изкажа гореописаното :)))
      Гуд лък и на теб! :)

      Изтриване