Tangle Teezer



Преди няколко дни получих четката на Tangle Teezer като подарък от приятеля ми. Той знаеше каква борба водя с ресането всеки ден и до каква степен ми беше писнало да ръся коса навсякъде из апартамента.

Tangle Teezer се оказа моето спасение - много симпатична, удобна и вършеща отлична работа с разплитането на непокорната ми коса. 

Имам чувството, че косата ми дори става много по-лъскава, пригладена и послушна като се среша с нея. Може и да си внушавам, но определено забелязвам, че не се скубя толкова, пада по-малко коса и не се накъсва. Това ми е напълно достатъчно, за да дам една положителна оценка на четката. 

Имам средно дълга и фина коса, която от третирането с боята започна да се накъсва. Предишната ми четка беше някакъв боклук за 5лв., който вече не помня откъде бях купила. В началото нямах проблеми с евтината четка, но в един момент й паднаха част от топчетата, които стоят върху зъбчетата и настана някакъв ужас за косата ми. Понеже съм безотговорна и мързелива, отлагах купуването на нова четка до безкрай, стоически издържайки всички негативни ефекти (особено след баня). 


Малко факти:

Tangle Teezer разресва без болка и без накъсване на косата.
Уникалната технология с положително и отрицателно заредени зъбци притваря максимално косъма и придава интензивен блясък. (Значи все пак не си внушавам).
Идеален е за "сухо" и "мокро" разресване. 

+ според мен прави страхотен масаж на скалпа, което допълнително стимулира циркулацията на кръвта и спомага за една по-здрава и красива коса. 



Зъбците са интересно подредени, като се редуват по-високи и по-ниски, което всъщност допринася за по-лесното разресване, понеже се промушва и в най-заплетените кътчета по главата. :))


Много е удобна, но единственият й минус е, че не може да се използва в близост до/със сешоар. Това за мен не е голям проблем, понеже имам навика да се реша непосредствено преди да използвам сешоар и след това. По време на самото сушене не ми трябва - имам си ръце за тази работа. :))





2 коментара:

  1. Аз също го получих като подарък от приятелят ми, но беше преди година :) Страхотна четка... не искам нищо друго да докосва косата ми! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за представянето, ще си потърся и аз такава четка! :) Но не е добре косата да се реши, когато е мокра.

    ОтговорИзтриване