AVENE - YSTHÉAL КРЕМ

Здравейте, 


Днес ще ви запозная с моя помощник против бръчки  - кремът Ystheal на Avene. Преди няколко месеца имахме удоволствието да се запознаем и много си допаднахме. :)) 



Ето малко повече информация от сайта на Avene:

Серията YsthéAL предотвратява и коригира признаците на стареене на кожата, причинени основно от UV-лъчите: бръчки, бръчици, загуба на стегнатост, тонус и блясък. 
Бръчките са изгладени, кожата е уплътнена, тенът е бляскав.

Признавам си, че това е първият крем против бръчки, който използвам. Преди 1 месец навърших 26, но до миналата година не осъзнавах, че имам нужда от крем против бръчки. Колкото и да не ми се иска - остарявам, хаха. Това малко или много оказва влияние и на състоянието на кожата ми - отпуска се, губи тонус, появяват се фини линии и мимически бръчици. Неизбежно е и няма как да избягаме от този процес - в крайна сметка, природата си знае работата. :) Да, но можем да забавим нещата и да се грижим за кожата си, а впоследствие тя ще ни се отблагодари. 

Започнах да ползвам  Ystheal всяка вечер на добре почистено лице. Имам чувствителна кожа, която е смесена - омазняваща се Т-зона и по-сухи бузи. Въпреки, че моят крем е за суха кожа (има и емулсия Ystheal, която е за нормална и смесена кожа), на сутринта се събуждах с кадифена кожа - без грам излишно омазняване по челото. Интересно, но факт - съдейки по това, смея да твърдя, че кремът ми се отразява добре. Другото, което ми хареса е, че попива бързо и подхранва добре кожата ми - особено сега през зимата, има нужда от това. 
Ароматът му е много лек и не дразни, което също е хубаво, защото, както знаете, чувствителната кожа не обича ароматите и лесно се зачервява. За повече от два месеца кожата ми нито веднъж не почувства дискомфорт при употребата на крема - нямаше зачервявания, запушване на пори, обриви или каквото и да е друго. Перфектно! Както ви казах и по-горе: харесахме се с него. :)

Едно от най-хубавите неща в крема, освен, че изпълнява обещанията си, е опаковката му. Флаконът е с безвъздушен дозатор и това допринася за по-приятното нанасяне. Винаги съм мразела да бъркам в бурканчета - неудобно е, ако сте с маникюр е истинско предизвикателство, кремът може да се замърси и т.н. При Ystheal ги няма тези проблеми, нужни са само 1-2 изпомпвания и желаното количество крем е в ръката ви. :)



За два месеца кожата ми стана видимо

  • по-гладка
  • по-равномерна
  • по-плътна
  • по-жизнена
  • фините линии се смекчиха 

Кремът ми харесва и го препоръчвам. Ако сте над 25 години и се чудите какъв крем да си купите, няма да сбъркате, ако си вземете Ystheal на Avene. Смятам, че е това е един добър старт за борба с бръчиците. :)




За да научите повече информация за серията може да посетите официалния сайт на Avene, както и фейсбук страничката им. 

4 коментара:

  1. Звучи интересно. И аз отскоро започнах да се интересувам от кремове срещу първи признаци на стареене!

    ОтговорИзтриване
  2. По Коледа си купих този за очи, ще чакам резултати и ще пиша :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще очаквам с нетърпение отзивите ти за околоочния крем, защото все още съм в търсене на подходящ крем за очи :)

      Изтриване
  3. И аз почвам да се ориентирам към кремове против бръчки. Тази година ще направя 27 и ми е време вече. Определено се замислям да го изпробвам.

    ОтговорИзтриване