Balea - Затоплящ крем за крака



Здравейте, 

Преди няколко дни бях качила снимка на този крем с обещанието за по-късно ревю. Едва днес го публикувам, защото нямах много време, пък и мъглата навън ми действа доста демотивиращо, хах.

Това е крем за крака, който купих през декември месец от ДМ. Струваше около 4 лв. и досега не го бях ползвала, затова реших да го пробвам. 

Имам отвратително студени ръце и крака, независимо от сезона. При падането на температурите става още по-зле, случвало се е да съм с 3 чифта чорапи и ходилата ми да са ледени. Сега намерих решение - повече движение през деня и по-горното кремче, което мажа вечер преди лягане. 

На опаковката пише, че е с екстракт от лозови листа и че не съдържа оцветители. Ароматът му е ненатрапчив, даже бих казала, че много ми харесва, въпреки че не мога да определя точно на какво мирише. Кремът е със средно гъста консистенция, но не попива веднага и дори се препоръчва за усилване на ефекта му, да обуете и чорапи. 

Аз намазвам с хубави масажиращи движения, слагам пухени чорапи и се завивам. :D И действа - след около 5 мин. започвам да усещам леко затопляне, но в никакъв случай не е нещо невероятно. Все пак - има ефект и помага. 

Доволна съм от кремчето, но не съм сигурна дали бих го купила отново, по-скоро бих пробвала някое друго подобно. 


1 коментара:

  1. Не бях чувала за такива кремове досега. Трябва и аз да пробвам, звучи забавно!

    ОтговорИзтриване